úterý 9. února 2016

Zimní zápisky z popelnice

Ahoj všem! Uteklo to jako voda, co jsem naposled publikovala článek se spotřebovanými produkty (můžete se na něho kouknout tady), takže je načase hodit do placu nové číslo. Jo jo, dneska se společně půjdeme pohrabat do naší popelnice, těšíte se? :-D


Nebudeme si nic nalhávat, je toho hromada. Až mě to samotnou překvapilo. :-) Ale vezmu to popořadě: milujete vůni hrušek a/nebo jste fanda biokosmetiky? Potom musíte mít hruškový sprchový gel Biopha Organic. Mají ho v DMku za 109 korun a pokaždé bych nejradši vykoupila úplně všechny, co tam jsou. Rexona antiperspiranty jsou moje stálice, i když poslední dobou jim docela šlapou na paty ty od Adidasu. Já i máma několikátým rokem používáme dvoufázový odličovač Bione - dá dolů cokoliv, je levný a přírodní.


Celkem jsem zatočila i se zásobami dekorativky, za největší úspěch považuju vypotřebování dvou balení BB krémů Perfect Cover od Misshy. Menší balení je odstín 23, to větší dvacet jednička. Řasenky zastupuje Avon SuperSHOCK, taky velký oblíbenec, když doma aspoň jednu nemám, jsem z toho nervózní. :-D Balzámy na rty mi teď v zimě mizí před očima, na dno jsem se podívala u sladkého EOSu (příchuť Honeysuckle Honeydew) a Lavery Basis Sensitiv (na mě byla až moc nacpaná včelím voskem). Pudr Astor Anti Shine Mattitude by se asi ještě chvíli používat dal, ale mám minimálně tři jiné, takže ho oželím.


Konečně jsem dorazila pleťovou vodu Citron, grep od Nobilis Tilia, která na rozdíl od svě mateřídouškové kolegyně nedělala absolutně nic. Lush Mask Of Magnaminty patřila už do minulých zápisků, ale nějak se na ni zapomnělo. Dál tu mám dva krémy, co mi vyhovovaly a doporučuju je dál: Lumene Arctic Aqua a Laidbare Spot The Difference (kompletní recenze najdete po kliknutí na název krému). Hydrofilní odličovací oleje Saloos kupuju už rovnou v tomhle velkém balení, jsou fakt super.


Na závěr vlasová sekce: šampon Revitalon, co jsem zkoušela díky portálu Blogerky.cz, i Gliss Kur z drogérie mě oba příjemně překvapily, vůbec vlasy nezatěžovaly. No a šampon Urtekram Brown Sugar? Ten jsem měla nejraději za poslední dobu, moc pěkně voněl i myl a měl přírodní složení. A nevím, jak je to možné, ale zapomněla jsem o něm napsat článek (musím si ho koupit znova)! Suchý šampon Batiste asi nikoho nepřekvapí, olejíčku do vlasů Schwarzkopf BC Oil Miracle už mám taky nové balení. ;-)


Znáte něco z mých spotřebovaných věcí? Co jste za poslední dobu vyplácaly Vy? :-D
Napište mi to do komentářů, budu se těšit!

Mějte se krásně,
Vaše Ilka

20 komentářů:

  1. Mám ráda Nobilis Tilia, Saloos i Laveru. jejich balzám mi hodně vyhovoval. Pokud někde potkám oční odličovač Bioné, tak ho koupím. Odličovačů, které by mi vyhovovaly mnoho není

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za ten dvoufázový odličovač dávám ruku do ohně, věřím, že Ti taky bude vyhovovat. :-)

      Vymazat
  2. Tak rasenku Shock mam rada taky a jeste o trochu vic tu zlatou:) Jinak suchy sampon Batiste ted pouzivam taky a furt si nejsem jista jestli jo nebo ne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zlatou SuperSHOCK jsem ještě neměla, podívám se po ní, děkuju za tip. ;)

      Vymazat
  3. EOS balzamy sú veľmi dobré, mala som mentolový a teraz mám nejaký iný, sladký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mentolový je asi taková klasika, že? Co vím, tak ho měla spousta holek, já ještě ne, teď mám příchutě Summer Fruit a docela nedávnou novinku Blackberry Nectar, letní ovoce mi zatím voní ze všech nejvíc. ;-)

      Vymazat
  4. Opět nádherné fotky :) žádný z produktů jsem nezkoušela, kromě Eosu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, to je slušná spotřebička :D Můžu se zeptat, jak jsi byla spokojená s těmi BB od Misshy? Docela koukám na ten odličovací olej od Saloos, netušila jsem, že vyrábí i takovhéle mega balení. Budu ho muset konečně taky zkusit, když ho všichni tak vychvalují :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to je za čtvrt roku! :-D Já mám BB krémy od Misshy hrozně ráda, Perfect Cover mi přijde jako úplně nejlepší věc pro smíšenou pleť. Missha Vita matující BB krém taky není špatný, ale třeba ten se šnečím extraktem mi moc nesedl (ale měla jsem ho jenom ze vzorečků). Na odličovacích olejích od Saloosu jsem už trochu závislá a kupovat to málem po měsíci po 50 ml balení se mi nevyplatí. :-)

      Vymazat
  6. článek o šamponu Urtekram by mě rozhodně zajímal a po olejíčku od Schwarzkopf se chci podívat, protože brzy dopotřebuji svoje Orofluido a chci vyzkoušet něco nového :) SuperSHOCK je i moje velká oblíbenkyně! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář, na článku o Urtekramu zapracuju. ;-) A na Orofluido si zase brousím zuby já... už několik let. :-D Ale koupila jsem si další Schwarzkopf, tentokrát s růžovým olejem.

      Vymazat
  7. Hydrofilný odličovačí olej bol môj veľký obľúbenec v lete a zrazu sa mi ním nedá normálne odlíčiť, tak ho používam v sprche ako "penu" na holenie :D
    Už sa neviem dočkať, ako si konečne kúpim hruškový i jablkový sprcháč bioPha. Túto značku mám dosť rada, len sprcháčom som odolávala (kvôli zásobám, ako inak). Odskúšaný mám o.i. aj šampón Urtekram s hnedým cukrom, ale ten ma akosi neoslovil, takže neviem, či dám tejto značke ešte šancu. Vlastne prečo nie?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na holení jsem ten olej ještě nepoužila, to mě vůbec nenapadlo. :-D Na jablkový sprcháč Biopha si taky brousím zuby. A za šampony Urtekram se přimlouvám, jediné, co mě od téhle značky zklamalo, byl pleťový krém, který zplesnivěl.

      Vymazat
  8. Já mám s tím vyplácáváním problém. Nevím, jestli ty produkty používám v tak malém množství a nebo jich mám tolik, ale trvá mi to. :D Ten šampon od Glisskur teď používám a zatím je oka. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou už mi spotřebovávání taky moc nejde, asi si ty věci víc šetřím. :-D Děkuju, žes na blog zavítala i po tak dlouhé době, kdy jsem nepřidala žádný nový článek!

      Vymazat
  9. Lush masky som si strašne obľúbila!!:) Inak súhlasím s komentárom vyššie, tiež mi trvá strašne dlho, kým jeden produkt spotrebujem, asi mám toho naozaj moc:D

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že mám od Lush radši produkty do koupele, než ty masky... a abych Tě uklidnila, teď aktuálně spotřebovávám kosmetiku šnečí rychlostí. :-D Skoro to neubývá, aspoň nemusím nic dokupovat. :-)

      Vymazat