úterý 12. května 2015

Laidbare Spot The Difference

Ahoj všem! Tenhle článek už mám napsaný tak dlouho, že jsem na něho prostě zapomněla. Laidbare Spot The Difference jsem dostala k Vánocům a asi od ledna ho každý den používám. Takže je nejvyšší čas, abych se s Vámi podělila o všechny dojmy! :-)

Laidbare Spot The Difference

Laidbare Spot The Difference (30 ml, cena: 260 Kč)
Značku přírodní kosmetiky Laidbare seženete v e-shopu Beautyville.cz. Moc často se nad internetovými obchody nerozplývám, ale tady ráda udělám výjimku - Beautyville totiž po České republice nabízí dopravu zdarma, často mívají různé slevové akce a i za jednoduchý a přehledný vzhled celých stránek si zaslouží palec hore.


Krém je zabalen v plastové tubičce se šroubovacím uzávěrem, ta se schovává ještě v papírové krabičce. Minimalistický bílo-zelený design s černými nápisy se mi taky líbí, nenapadá mě nic, co bych mu mohla vytknout.


Konzistenci bych popsala jako velmi lehký krém, který se do pleti krásně vstřebá a dokonale ji zmatní. Sama ho používám buď samotný, nebo (častěji) jako podklad pod make-up či BB krém. Konkrétně Perfect Cover od Misshy mi s ním vydrží od šesti ráno do šesti večer v perfektním stavu na svém místě, pleť se nevysušuje (i když je zmatněná) a zdá se mi, že na rozdíl od Bioderma Pore Refineru omezuje výskyt pupínků a černých teček.

Konzistence krému

Složení najdete na krabičce pro jistotu rovnou ve dvojím provedení - jednou v originále a podruhé přeložené do češtiny. Na prvním místě trůní nepřekvapivě voda, hned za ní pak šťáva z aloe vera, glyceryl stearát (umožňuje vytvoření stálé emulze z olejové a vodné fáze) a další. Mezi účinné složky bezpochyby patří především extrakty z lékořice, kaštanů, chryzantémy a fenyklu, kofein, zinek glukonát a oleje z pomerančové a mandarinkové kůry.

Složení krému

Český popisek


Laidbare Spot The Difference používám čtyři měsíce (stále jedno a to samé balení) a mám na něm ráda úplně všechno. Od jemné citrusové vůně až po to, že pleť nevysušuje, ale přesto zanechává matnou, prodlužuje výdrž make-upu, nevyrábí další nedokonalosti, ale ty stávající naopak léčí a je strašně příjemný. Ještě by se patřilo poznamenat, že ho používám v kombinaci s kosatcovým hydratačním krémem od Weledy, dohromady si výborně rozumí.

Pokud máte pleť podobnou té mé (smíšená se sklonem k akné a tvorbě šupinek) a hledáte nějaký krém, který by Vás (Vaši pleť) hodil do pohody a dal se použít jako podklad pro make-up, u Laidbare jste na správné adrese. Já sama už teď vím, že to určitě není poslední věc, kterou jsem od téhle značky vyzkoušela. ;-)


Znáte Laidbare? Máte od nich něco vyzkoušené? :-)

Mějte se krásně,
Vaše Ilka

14 komentářů:

  1. Přesně, přesně, přesně! :) Líp bych krém nepopsala :).

    OdpovědětVymazat
  2. To zní dobře. Značku jsem zatím nezkoušela, už čtu několikátou chválu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, za mě určitě něco od Laidbare vyzkoušej, troufám si tvrdit, že nebudeš litovat. :-)

      Vymazat
  3. Koukám, že máme pleť dost podobnou a zkušenost s krémem stejnou.. Taky jsem si ho zamilovala, hlavně to parádní zmatnění bez toho, aby vysušil.. Prostě paráda.. :-) Take mám v plánu od Laidbare vyzkoušet jejich vitamínové sérum a oční krém. A hlavně u toho očního krému po téhle zušenosti čekám na zázraky na počkání! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky políčeno na to vitamínové sérum! Četla jsem už dvě úplně nadšené recenze, takže ve skrytu duše doufám, že mi bude vyhovovat stejně jako tenhle krém a budu po něm mít pleť zase o něco hezčí. :)

      Vymazat
  4. Nabízím k prodeji vitamínové C sérum Laidbare From dusk till dawn. Dvakrát použité (cca 6 kapek), takže jako nové. Info po mailu mia.violet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. tak až mi dojde vyrovnávací Alva, tak ho zkusím! měla jsem od nich jen to sérum, to bylo moc fajn!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, jsem zvědavá, co na něj budeš říkat! :-)

      Vymazat
  6. Tak nevím, mám něco naházeno v košíku na MyPure a nevím nevím....nějak mám dojem, že to na mě nepůjde, nevím proč. To sérum chci, ale taky jsem četla i že někomu nic nedělalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem definitivně rozhodnutá, že to vitamínové sérum musím mít. Ale pak jsem si přečetla nepříliš nadšenou recenzi a už si tím tolik jistá nejsem. Nic to ale nemění na tom, že krém Spot The Difference mám moc ráda. :-)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. A hlavně děkuji za tip :) Chtěla jsem se zeptat, v článku píšeš o BB krémech. Tenhle krém by byl tedy ideální jako podklad? Já se teď o BB krémy začínám zajímat a hned jsem narazila na takovouhle možnost. Mělo by to mít krycí účinek na jeden rok. No jsem na to hodně zvědavá, byla bych ráda jestli má s tím někdo zkušenosti za každý postřeh :)

      Vymazat