sobota 3. října 2015

Letní zápisky z popelnice

Ahoj všem! Léto je nenávratně v tahu, podzim se nekompromisně ujal vlády... tak to dnes vezmeme bez zbytečného okecávání, po půl roce Vám totiž přináším doslova smršť spotřebovaných produktů. Už jsem si je tu syslila vážně dlouho, myslím, že akorát uzrál čas, abychom je několika slovy vyprovodili na jejich poslední cestu mezi odpadky. :-)

Sekce první - péče o vlasy. Konečně jsem spotřebovala cestovní balení Deep Cleansing šamponu label.m. Nebudeme si nic nalhávat, byl to dost propadák. Vlasy skoro neumyl a byly po něm upláclé - nedoporučuju. Naproti tomu stojí můj "all time favourite" Toni&Guy šampon pro jemné vlasy. Šampon je bezva, kondicionér pro mě trochu postrádá význam, obejdu se i bez něj. Za suché šampony je přítomno plné balení Batiste Fresh, cestovní balení Batiste Tropical (voní jako Piña Colada!) a taky Klorane s ovesným mlékem. Všechny jsou super! Šampon Urtekram Nordic Birch mě zpočátku hodně bavil, po nějaké době ale zázračné účinky vymizely a celkově ho hodnotím jako průměr, stejně tak šampon Alverde s aloe vera a ibiškem.


Sekce druhá - antiperspiranty. Jak můžete vidět, zamilovala jsem si antiperspiranty Adidas, fungují mi ještě o fous lépe než ty od Rexony a léto bez nich by bylo asi docela katastrofální. :-D V těch největších pařácích mě ale Rexona přece jenom podržela, Maximum Protection jsem používala večer před spaním a ve dne to pak nebylo až tak hrozné. :-)


Sekce třetí - tělová kosmetika. Hromada sprchových gelů a jeden krém na ruce. Ovesný sprcháč z Yves Rocher mám moc ráda, kupuju ho opakovaně, je jemný, sladce čistě voní. Balea měla taky příjemnou vůni, lesní plody já můžu, ale kůži po celém těle mi dost vysušovala, stejně jako Avon Citrus Burst. Aktuální jedničkou jsou pro mě sprchové gely Dove, na Dnech Marianne jsem se jimi zásobila tak na rok dopředu. :-) Společně s mamkou jsme spotřebovaly krém na ruce od Avonu, nenadchl nás ani neurazil.


Sekce čtvrtá - péče o pleť. Vyplácala jsem poslední zbytky hydratačního krému Ryor - fakt hydratoval, ale složení nebylo zrovna přírodní. Naproti tomu Weleda kosatcový hydratační krém hydratoval taky a navíc v něm byly samé přírodní složky. :-) Bioderma Sébium Pore Refiner byl mým věrným společníkem před tím, než jsem objevila Laidbare Spot The Difference, ten ho z trůnu pro nejlepší podklad pod make-up velmi rychle sesadil. A tea tree olej? Ten je dobrý na všechno, od akné až po štípance od hmyzáků.


Sekce pátá - mix všeho možného. Dvoufázový oční a pleťový odličovač od Bione Vám dá dolů z očí snad i lihovou fixku (zatím jsem nezkoušela!) a navíc neštípe, nedráždí, je bezvadný. Serozinc je taky fajn, už trochu utichlo to haló kolem něho, ale já ho používám dál. Vypotřebovala jsem parfém! A nebylo to vůbec těžké, Karl Lagerfeld je prostě moje jednička. :-) Třetí balení pleťové vody Nobilis Tilia, co mi stojí na poličce, o jejích kvalitách vypoví víc než tisíc slov. ;-)


Sekce šestá a poslední - dekorativní kosmetika. Nevěřila jsem, že tady někdy bude mít tak silné zastoupení, ale doopravdy se snažím se svými zásobami hnout. :-D Tři řasenky Best od kosmetiky Moje hádám komentář nepotřebují, báze pod oční stíny Artdeco je ta nejlepší, co jsem zatím vyzkoušela. Tužka na oči z Avonu padla za oběť na Masters of Rock, kdy jsem malovala kamarádce "něco jako lebku" na obličej. ;-) Missha Vita matný BB krém jsem dorazila ještě před tím, než jsem se stihla opálit, byl docela světlý. Perfect Cover mi ale vyhovuje více, to klidně přiznám. Balzám na rty Carmex mi celé léto dával rty do pohody, bez něho už ani ránu! Ze vzorečků jsem vyzkoušela dva poklady - Skin Savior od One Love Organics a višňovo-trnkový pěnový krém Ilcsi. Oba jsou super a chtěla bych plná balení, takže začínám šetřit do prasátka. :-D


Zvládli jsme to, hurá! Máte zkušenost s nějakým se zmíněných produktů? :-)

Mějte se krásně,
Vaše Ilka

18 komentářů:

  1. Mám zkušenost s Klorane suchým šamponem. Je fajn, já ho mám moc ráda. :) U Serozincu jsem nějak neviděla výsledky..
    Fairychain

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem Serozinc v dobré víře doporučila několika kamarádkám a výsledky byly tak na půl, jedna část z nich s ním byla moc spokojená a kupují si ho dokonce opakovaně, ta druhá část žádné účinky nezaznamenala... takže to je asi fakt jak sázka do loterie, v které skupince člověk zrovna bude. :-)

      Vymazat
  2. Ilko, jestli ti funguje tropický Batiste, hoď mi do mejlu adresu. Mám ho doma plné velké balení a nedělá mi nic.

    OdpovědětVymazat
  3. Safra, tentokrát jsme se s výrobky úplně minuly, vyzkoušela jsem jen tu Maximu Protection Rexonu. Batiste i Urtekram mám taky, ale vždycky jinou variantu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přitom jsem za toho půl roku vyplácala takových věcí. :-D Nevadí, příště se třeba v něčem shodneme (od Urtekramu mám teď šampon Brown Sugar a zamlouvá se mi o dost více než Nordic Birch). :-)

      Vymazat
  4. To je teda spotreba. Batiste suchý šampón mám tiež a som s ním veľmi spokojná, mám ten pre hnedovlásky a je naozaj skvelý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však je to za dlouhou dobu... teda, já si to tím obhajuju. ;) Batiste pro hnědovlásky jsem pořádně ještě nezkusila. :)

      Vymazat
  5. Suché šampony od Batiste mám taky ráda, navíc jsi mi připomněla, že akutně potřebuji dokoupit další. Hodně by se mi taky líbila ta pleťová voda od Nobilis Tilia. Btw, kde nakupujes tuhle značku? Online?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro Nobilis Tilia chodím v Brně do obchodu Brána k dětem. Zní to divně, ale mají tam fůru přírodní kosmetiky. :-)

      Vymazat
  6. Tak to je dokonala spotreba to ja toho moc nespotrebovala. Suche sampony od batiste mam velice rada.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, snažila jsem se trochu pohnout s obřími zásobami. :-D

      Vymazat
  7. Batiste mám ráda :) super blog, jsem čtenář ^^<3
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký článek :) z těchto produktů jsem nic nezkoušela, ale ty tvé fotky jsou vážně dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že se Ti fotky tak líbí, děkuju! :-)

      Vymazat
  9. Řasenka Best od značky Moje na mě čeká v zásobách, jsem zvědavá, jestli mi bude vyhovovat stejně jako tobě :)

    OdpovědětVymazat