úterý 1. prosince 2015

Revitalon, český šampon

Ahoj všem u prvního prosincového článku! S menším zpožděním Vám přináším svůj příspěvek do listopadové výzvy portálu Blogerky.cz. Na to, že jsem se do ní přihlásila, jsem samozřejmě dávno úspěšně zapomněla, a když mi pak ve schránce přistál balíček od firmy Vitar, která sídlí více méně ve vesnici za kopcem, byla jsem z toho mírně řečeno zmatená. :-) Potom, co jsem z obálky vysvobodila šampon a kondicionér, začalo být všechno mnohem jasnější. Kromě spousty různých tabletek, horkých nápojů a bylinných sirupů totiž vyrábí Vitar také vlastní řadu vlasové kosmetiky Revitalon. A já Vám o ní teď něco napíšu.

Revitalon šampon a kondicionér

Revitalon aktivační šampon (250 ml, cena: 179 Kč)
Šampon je určený pro poškozené jemné vlasy a koupíte ho buď v lékárně, nebo na e-shopu Nasevitaminy.cz. Už samotné balení na mě působí tak trochu lékárenským dojmem, nic přeplácaného, základní informace zachycené tam, kde mají být. Výběr použitých barev se mi taky moc líbí. Jo a to zaklapávací víčko se dobře otevírá, dokonce i mokrýma rukama. ;-)

Revitalon aktivační šampon

Aktivační šampon má poměrně hodně tekutou konzistenci (jo, jsem nešika, občas jsem s ním nechtěně dost plýtvala) a mléčně bílou barvu. Voní velmi slabě, možná po citrusech, klidně Vám to může připomínat i něco jiného, já se nebudu hádat.

Konzistence šamponu

Jak je na tom složení? První tři příčky obsadila voda, sodium laureth sulfát a chlorid sodný. Budiž, šampon díky tomu dobře pění a myje. O kousek dál už to začíná být zajímavé, najdete tam ovesný extrakt, panthenol (zajišťuje regeneraci vlasů), kyselinu hyaluronovou (hydratuje a vyhlazuje), kofein (omezuje vypadávání vlasů). V hojném počtu se dostavila i skupinka lidskému tělu vlastních aminokyselin - valin, threonin, alanin, lysin, leucin, fenylalanin, isoleucin, tyrosin a histidin. V hydrolyzované formě je přítomen sojový protein a taky keratin. Žádné parabeny a umělá barviva tu nenajdete.

Složení šamponu

Nebudu dlouho chodit kolem horké kaše, šampon mi vážně sedl. Po čtyřech týdnech používání doopravdy cítím (a vidím!), že mi vlasů vypadává podstatně méně a jsou na dotek silnější, zdravější, hebké a lesklé. Umývám si je pořád každý druhý den, na tom se nic nezměnilo, bohužel na rychlé maštění šampon už tak zázračný vliv nemá. Ale nemůžu chtít všechno, že jo? :-)


Revitalon obnovující kondicionér (250 ml, cena: 189 Kč)
A přichází na řadu hodnocení kondicionéru, z toho tak odvařená nejsem. :-D Balení má stejné jako šampon, liší se jen poskládáním barev (a obsahem, pochopitelně). Parfemaci moc necítím, něco jemného květinového tam ale bude. Používala jsem ho zároveň se šamponem, po umytí vlasů jsem ho nanesla do délek, chvíli nechala působit a spláchla. A výsledek? Nevím, ke konci jsem jeho aplikaci dost flákala a nic se nezměnilo. Někdo s rozlítanými a nepoddajnými vlasy by ho asi ocenil více než já s jemným chmýřím.

Revitalon obnovující kondicionér

Ukázka konzistence kondicionéru

Složení je mi ale sympatické - nevidím žádné silikony. Místo nich je tu opět kofein, keratin, biotin, aminokyseliny, ovesný extrakt, ceramidy a úplně na posledním místě taky arganový olej (no co, lepší, než kdyby ho tam nedali vůbec, že jo?).

Složení kondicionéru

Závěr: šampon je skvělý, zcela vážně uvažuju o pořízení dalšího balení (i když mám zásoby na rok dopředu), v lékárně jsem ho už byla okouknout, fakt ho tam mají. :-) Z kondicionéru mám smíšené pocity, asi nejsem vhodný člověk pro jejich testování, ale věřím, že někdo bez nich nedá ani ránu. Jestli chcete podpořit českou firmu a zároveň udělat něco dobrého pro své vlasy, do šamponu určitě jděte. A o koupi kondicionéru se rozhodněte podle vlastního uvážení. :)


Znáte Revitalon? Zkoušeli jste ho už taky?

Mějte se krásně,
Vaše Ilka

Žádné komentáře:

Okomentovat