úterý 1. září 2015

Lush Mask Of Magnaminty

Zdravím všechny u prvního zářijového článku! Dneska to bude recenze, kterou Vám tak trochu dlužím, slavnou Mask Of Magnaminty z Lushe jsem si koupila už v květnu. Jak jsem psala v tomhle článku, kvůli líbivějšímu složení jsem si vybrala její samo-konzervační verzi. Zpětně si ale říkám, že jsem si radši měla vzít tu klasickou, na paraben se vykašlat a... vezmu to od začátku. :-)

Lush Mask Of Magnaminty

Lush Mask Of Magnaminty (100 ml, cena: 195 Kč)
Masku koupíte v typickém černém plastovém kelímku se šroubovacím víčkem, já jsem pro začátek vzala menší balení, k dostání je ale taky 250 ml piksla. Obal pochází ze 100% recyklovaného materiálu, za to Lush určitě získá fůru plusových bodů.

Detail spodní strany víčka

Hned po otevření kelímku jsem pochopila, že tady se s mátou rozhodně nešetřilo, maska velmi výrazně bylinkově a tak trochu sladce voní. Konzistence je pastovitá, s hrubými kousky něčeho (nejspíš fazolek adzuki a pupalkových semínek), spolehlivě zastoupí i pořádný peeling. Zelená barva masky je super věc, pokud chcete někoho vystrašit vzhledem à la Jožin z bažin. :-D

Ukázka konzistence

Složení jsem si poctivě pročítala už v Lush obchůdku, na první místě trůní med, za ním kaolin, bentonitový gel, mastek, glycerin a plno přírodních ingrediencí: již zmíněné mleté fazolky adzuki, semena pupalky dvouleté, silice z máty peprné a aksamitníku, vanilkový extrakt, limonen, parfemace a chlorofylin. Klasická Mask Of Magnaminty má vyšší zastoupení kaolinu a bentonitového gelu proti medu než tato samo-konzervační, čímž si vysvětluju i to, že tahle při aplikaci na obličeji nikdy zcela nezaschne, vždycky zůstane trochu mokrá. A drží se pak pleti trochu jako vrstva lepidla. :-)

Složení masky

Výrobce, nějaký Toni z Chorvatska, že zdravím! ;-)

Masku jsem na sebe plácala dva měsíce jednou až dvakrát týdně. Podařilo se mi jí spotřebovat asi polovinu, než zplesnivěla. Sice měla uvedenou trvanlivost do 8.8.2015, ale už na začátku července jsem na ní našla hotovou plísňovou zahrádku. :-( A to jsem ji skladovala v chladné spíži. Jinak proti ní nemůžu nic moc namítat, na bylinkovou vůni jsem si snadno zvykla, to, že šla z obličeje hůř sundat dolů, jsem vyřešila tak, že jsem si s ní pokaždé udělala jakoby peeling a pořádně vše umyla vodou. Pleť jsem pak měla hebkou, póry viditelně stažené. Je pravda, že jsem ji používala jen na tvář, nikoliv na záda, i když tam se mi sem tam nějaký pupínek taky udělá. Dost možná bych ji rychleji vypotřebovala a nestihla by se zkazit... takhle mi ale dost pokazila mínění o značce Lush a vzala chuť do toho, abych od nich zkoušela nějaké další věci, bohužel.


Jaký máte na Lush názor Vy? Jste jeho fanoušci nebo Vás nechává úplně chladnými? :-)

Mějte se krásně,
Vaše Ilka

24 komentářů:

  1. mně od Lush sedělo jak co :) miluju Big, ten je božskej, ale pleťovka nijak zvlášť.
    růžová giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O šamponu Big jsem teď slyšela ve videu "Jak na objem vlasů?" u Shopaholic Nicol, popřemýšlím nad ním. ;-)

      Vymazat
  2. mom jsem kdysi měla fakt ráda a v poslední době na ni pořád musím myslet... že si ji asi budu muset zase koupit. co si tak pamatuji, tak mom se kazila vždycky, a řekla bych, že samokonzervační verze na tom bude asi ještě hůř. nejlepší je asi skladovat v ledničce, to navíc i podpoří chladící pocit z máty... no fajn to je. a chtěla jsem se zeptat, jestli tedy ta samokonzervační jde hůř smýt než obyčejná, protože ta šla teda smývat dost špatně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště ji teda zkusím vrazit do ledničky, kdybych si na ni znova ještě troufla. Takhle mi to přišlo napůl jako vyhozené peníze. :-( Samo-konzervační jde smývat fakt blbě, lepí se, nezaschne, takže nejde "odrolit". Já jsem tu klasickou zkoušela jen na ruku v obchodě a přišlo mi, že pěkně uschla a dobře šla oloupat. Mám-li být upřímná, moc si nedovedu představit, že by šlo něco hůř sundávat z ksichtu než právě ta samo-konzervační. :-D

      Vymazat
  3. Lush jsem svého času milovala, než jsem si všimla, kolik dává do svých výrobků parabenů. Jejich čerstvé masky jsem měla hodně ráda. I když teď vyrábí samokonzervační věci, už po nich tolik nešílím, myslím, že se dají sehnat srovnatelné věci za méně peněz.

    GA Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně Ti rozumím, já jsem si jenom potřebovala něco vyzkoušet, abych věděla, že až takové terno to není. :-D

      Vymazat
  4. Já jsem ještě nic od Lush nevyzkoušela :D ... jsem asi divná co :D ....ale už se k tomu brzo dostanu:)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč bys byla divná, Luci? Však já jsem taky zaspala dobu... a vlastně mi to ani není líto. ;-)

      Vymazat
  5. Taky jsem od Lushe nic neměla, tahle značka jde trochu mimo mě. Ale kdybych měla něco vyzkoušet, byla by to tahle maska. Já slyšela, že ji někteří dokonce po částech zamrazují, aby se nezkazila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zamrazit? Ty brďo, teď si vzpomínám, že jsem to taky někde četla! Škoda, že jsem si na to nevzpomněla dřív. :-)

      Vymazat
  6. Kdysi jsem ji měla, ale bohužel jsem nezaznamenala žadný rozdíl před a po :(. Naopak mi moc vyhovovala Zelinka, jejich čerstvá maska. Ale jak píšeš, taky jsem na ni objevila vždycky plíšeň a dost bohužel dost brzo.. Jinak Lush mám ráda, ale už tam tolik nenakupuji. Pamatuji si, že tak před 6-7 lety jsem si vždycky šetřila peníze, abych si tam mohla pár věcí koupit :D. Teď už mě to docela přešlo..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se bez Lushe na nějakou dobu obejdu, ani se k němu v Brně nemám jak dostat... a časem třeba ještě něco zkusím!

      Vymazat
  7. Lush jsem ještě neměla možnost vyzkoušet, ale v nejbližší době bych to chtěla napravit. Každopádně bych chtěla začít nějakou bombou do koupele. Tahle maska vypadá dobře, jen škoda té trvanlivosti :/

    20 Knižních Faktů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na bomby do koupele mám taky zálusk... třeba při příští návštěvě Prahy. :-)

      Vymazat
  8. Měla jsem vzoreček a je to ta nejlepší maska, kterou jsem kdy vyzkoušela!:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  9. lush nepoznam ale pripomina mi tato maska solvinu:)) inak to je asi dobra vlastnosť že splesnivela to znamena že tam nie su žiadne nežiaduce škodlive latky:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že jsem si musela najít, co je to Solvina. :-D A taky tam vidím jistou podobnost. :-)

      Vymazat
  10. Lush je mi sympatický a myslím, že si od něj někdy moc ráda něco objednám, třeba zrovna nějakou masku :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těší mě, že byl článek třeba trochu inspirací. ;-)

      Vymazat
  11. Mala som možnosť skúsiť menšiu vzorku tejto masky, dostala som ju k nákupu v predajni, no mne sa tá vôňa veľmi nepáčila, nemám rada takéto typy vôní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, "voní" to hodně výrazně, taky jsem si na to musela zvyknout, ale nakonec se mi to docela i zalíbilo. :-)

      Vymazat
  12. Plísňová záhrádka a Jóžin z bažin, tak to mě fakt dostalo, haha :D Já jsme ještě od Lush nikdy nic nezkoušela, což bude asi tím, že jsem ještě nikdy neměla cestu okolo (moje peněženka úspěšně vzdoruje :D), ale jednou bych také ráda něco vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že Tě moje nenápadné vtípky pobavily. :-D
      A palec nahoru pro Tvou peněženku, že je taková statečná a umí vzdorovat Lush pokušení (ta moje už to nezvládá)! ;-)

      Vymazat