pátek 28. srpna 2015

Arktické pohlazení pro pleť

Ahoj všem! Během doby mé neaktivity na blogu jsem objevila několik skvělých kosmetických produktů, o které bych se s Vámi ráda podělila. Tím jsem teda zrovna prozradila, že tento 24-hodinový hydratační krém od finské značky Lumene nejspíš nebude žádný propadák, ale snad jste zvědaví na podrobnosti... pojďme si o něm říct něco víc. :-)

Lumene Arctic Aqua 24h Balancing Moisture Face Cream

Lumene Arctic Aqua 24-hodinový hydratační krém (50 ml, cena: 264 Kč)
Krém jsem si koupila na Parfums.cz, maličko mě vyděsila specifikace věkové skupiny, pro kterou je určen, na webu se totiž dočtete jen stručné "první vrásky". Já ještě nemám vrásky! Maximálně od toho, že se pořád směju. :-) Na papírové krabičce, v níž je tuba zabalená, už to má Lumene označeno lépe, ta věková osa se jim vážně povedla.

Věková skupina, pro kterou je krém určený

V názvu sice je obsaženo slovíčko "krém" a i já sama jsem ho teď několikrát použila, ale konzistenci spíš vystihuje něco jako lehčí gel nebo fluid. A celé to má namodralou barvu. Což nechápu. Vždyť úvaha "Voda je modrá, tak pojďme krém s vodou v názvu taky udělat modrý!" snad ani nemůže být myšlena vážně! Proč taky, proboha?

Ukázka konzistence

Abychom si rozuměli, nenamítala bych ani půl slova, kdyby to modré zbarvení bylo přírodní. Ale ono není, ze složení snadno vyčtete, že bylo vykouzleno uměle. Aneb, zdravíme brilantní modř FCF, schovanou pod tajemnou zkratkou CI 42090 (Blue 1)! My víme, že jsi to ty! :-D Kromě tohohle drobného zaváhání už se mi skladba fluidu docela líbí, voda je na prvním místě, za ní pár syntetických alkoholů, glycerin, a dokonce zbylo místo i na extrakt ze semínek grapefruitu.

Složení

Konečně, jaké má fluid účinky? Používám ho asi měsíc a půl každý večer, někdy i ráno. Krásně se do kůže vstřebává, nezanechává mastný film, lehce květinově voní. Dobře hydratuje, vyživuje a teď to možná bude znít divně, ale přijde mi, že s ním je moje pleť spokojená. :-) Jo a taky trochu matnější, hodí se jednak jako podklad make-up, tak pro dny, kdy se na líčení úplně vykašlu. Takže, i přes pár výhrad ke složení, ho mám děsně ráda! A jestli máte i Vy smíšenou nebo mastnou pleť, vyzkoušejte ho taky! ;-)


Co něho říkáte? A jaký je Váš oblíbený pleťový krém? :-)

Mějte se krásně,
Vaše Ilka

P.S. Co si o krému myslí Jana z blogu Essence of Rose si můžete přečíst tady.

8 komentářů:

  1. Od Lumene právě testuju odličovač a je to celkem hrůza. Na krém v článku jsem se dívala a přijde mi zajímavý, že by stál za vyzkoušení. Svůj oblíbený krém jsem zatím nenašla :-(

    Giveaway Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A který odličovač od nich máš? Ten Sensitive Touch? :-)

      Vymazat
  2. Ahoj :) Dík za odkaz, po změně názvu se docela hodí :P Já jsem s ním fakt hodně spokojená, až se tomu divím, když nemá tak super složení na které jsem normálně zvyklá. Pod makeup v létě je to opravdu jeden z nejlepších fluidů co znám a pobavila si mě s tou modří :D A samozřejmě krásné fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, Jani. ;-) Děkuju za pochvalu a jsem ráda, že jsem Tě pobavila. :-D

      Vymazat
  3. Moc hezky se tvůj článek četl :), já se teď chystám vyzkoušet Biodermu pro smíšenou pleť :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :-) Od Biodermy jsem si pořád dokola kupovala Pore Refiner a byla jsem s ním moc spokojená.

      Vymazat
  4. Tento krém vůbec neznám, ale líbí se mi, že se dá použít i pod make up a věková osa, která je uvedená na obale :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, i díky tomuhle si mě totálně získal. ;-)

      Vymazat