úterý 19. ledna 2016

Parfémované oleje Frais Monde

Ahoj všem! Rozhodla jsem se pokračovat na voňavé vlně a po recenzi parfému Extraordinary od Oscara de la Renty Vám přináším článek o (jak už jste si jistě všimli podle jeho názvu) parfémovaných olejích italské značky Frais Monde. Příležitost je vyzkoušet se mi naskytla díky tomu, že jsem byla znova vybrána do prosincové výzvy portálu Blogerky.cz, za což jsem moc vděčná. :-)

Frais Monde parfémované oleje


Frais Monde Oriental Cassis parfémovaný olej (12 ml, cena: 185 Kč)
V tom okamžiku, kdy jsem uviděla, že v nabídce Elnino.cz je i olej s černým rybízem, jsem věděla, že přesně ten musím mít. Jó, za černým rybízem půjdu světa kraj. :-D Balíček s parfémy (a rtěnkami, ale o těch zase příště) ke mně měl trochu klikatou cestu, po menších peripetiích však zdárně doputoval do cíle a já jsem se mohla začít těšit jeho obsahem. Maličká skleněná lahvička se šroubovacím uzávěrem, který překvapivě dobře těsní, ukrývá jantarově zlatou tekutinu.

Frais Monde Oriental Cassis parfémovaný olej

S parfémovanými oleji (těmi originálními arabskými - El Nabil a Al Rehab) už zkušenost mám, a tak mě nepřekvapilo, že vůně Oriental Cassis je na první přičichnutí hodně výrazná, teplá. Asi taková, jako kdybyste stáli na rozpálené poušti a nad sebou měli veliký kotouč poledního slunce. Písek kolem sálá horkem a nikde není ani kousek stínu.

Nechala jsem parfém na kůži trochu rozvinout a čekala, kdy ucítím rybíz. Dovedete si představit moje zklamání, když se rybíz nedostavil. Olej sice má jakýsi ovocnější podtón, černý rybíz v něm ale vůbec necítím. Celkově bych vůni s klidem zařadila spíše do pánské sekce, pro dámy je podle mě až moc sytá, neodbytná a neumím si představit příležitost, na jakou by se hodila. :-(


Abych zůstala věrná tradici, řeknu i něco ke složení. Pod nic neříkajícím "parfum" se skrývá kombinace vonných olejů, které tvoří výslednou podobu celého parfému. A propylenglykol zde funguje jako nosič (nebo chcete-li báze) pro tyto vonné oleje.

Složení oleje

Frais Monde Spa Fruit Plum and Bamboo parfémovaný olej (10 ml, cena: 182 Kč)
Druhý olej k testování jsem volila vlastně celkem náhodně, moc divnějších kombinací než je švestka s bambusem neznám, tak jsem si řekla, že do toho půjdu. ;-) Olej je tentokrát balen ve vyšší štíhlejší lahvičce s dobře držícím šroubovacím uzávěrem. Když ji jen tak hodím do kabelky, tak se nevylije ani kapka. I když, to bych tu asi neměla psát... abyste si nemysleli, že jsem bordelář! :-D

Frais Monde Spa Fruit Plum and Bamboo parfémovaný olej

Na rozdíl od předešlé vůně jsem tady nic nečekala. A o to příjemněji jsem byla překvapená, jak krásně olej voní. Je to jemná ovocná vůně právě uzrálých švestek říznutá něčím o mnoho svěžejším, co tomu dodává ty správné grády. Sama si to představuju jako podzim u babičky na zahrádce, okolo švestek obsypaných plody nějaký blázen vysázel bambusové výhonky přivezené z tropů. Sice vůbec netušil, jak to s nimi dopadne, ale nakonec to klaplo perfektně. :-)


Parfémované oleje Frais Monde aspoň na mně mají neuvěřitelnou výdrž, s přehledem dají celý den a mnohdy nejdou z kůže ani pořádně umýt, takže je cítím ještě další dny bez toho, aniž bych je nanášela znova. Vůbec neubývají, stačí jich miniaturní kapička a tím pádem jsem pevně přesvědčená, že mi vydrží až do smrti. Kdybych se k nim někdy dostala naživo, určitě bych se nebránila koupi dalšího. Kupovat je naslepo je trochu ošemetné, jak jsem se sama přesvědčila s vysněným černým rybízem.


Znáte značku Frais Monde? Co jste od ní zkoušeli?
Napište mi do komentářů a klidně přihoďte odkaz na Váš článek z testování, budu se těšit! :)

Mějte se krásně,
Vaše Ilka

6 komentářů:

  1. Mám je také a jsem s nimi strašně spokojená! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvou recenzi jsem ještě nečetla, hned to jdu napravit. :)

      Vymazat
  2. To složení "parfum" mě dostalo. Podle mě to podle českých zákonů takhle být nemůže. Oleje se mi docela líbí podle článků vás, které je zkoušíte. Kdybych je našla v nějaké drogerce, ráda vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě myslím, že to tak být může, že tím mají jakoby ošetřené "výrobní tajemství", teda konkrétní výčet složek, co do toho dávají. Ale nemám to podložený fakty, musela bych si to někde ověřit. :-)

      Vymazat
  3. Parfémové oleje som ešte vôbec neskúšala, ale vyzerajú neskutočne luxusne! Hlavne ten prvý, veľká škoda, že ti vôňa nesadla a ríbezle tam vôbec necítiť. Ten druhý by som teda rada ovoňala, pretože ovocné ja môžem :). Naozaj super recenzia! Kiež by som tiež takto vedela opisovať vône <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za krásný komentář! ♥ Dala bych Ti očichat oba dva, škoda, že to takhle na dálku přes počítač nejde.

      Vymazat