pátek 30. ledna 2015

Střípky čtvrtečního dne

Zdravím Vás u dalšího článku! Zkouškové období se pomalu chýlí ke konci a mně nezbývá než doufat, že budu mít zase více času a blog nebudu tak flákat. Jo, už teď vím, že je to úplně naivní představa. :-D Do hlavy se mi ještě nevrátily všechny kosmetické myšlenky, a tak mě napadlo, že vezmu do ruky foťák a něco vyfotím, jen tak, na odreagování od učení. A ono to fungovalo! :-)


Tu strašně zvláštně barevnou orchidej, co vidíte na fotce nahoře, jsem dostala k svátku. Nejčerstvěji rozkvetlé květy mají nádech do zelena, ty starší jsou spíš žluté. Žádnou podobnou jsme doteď doma neměli. :-)

Dva následující výhledy zachycují to, co jsem sledovala celý den z okna, sousedi přes potok a přes louku (zní to možná divně, ale přesně to popisuje situaci) bydlí v nádherném domku s ještě krásnější zahradou. A když se otočím o devadesát stupňů doleva, koukám přímo na silnici, která nikam nevede. Totiž, končí v lese závorou a dál pokračuje asfaltkou, ale musíte mít klíče od té závory, abyste se na ni dostali. Jestli si teď říkáte, že bydlím na konci světa, tak jste to pochopili zcela správně. :-D



K obědu jsem vařila těstoviny s rajčatovou omáčkou a kuřecím masem. Na Vánoce jsem dostala mlýnky s mořskou solí a italskými bylinkami a od té doby nepoužívám ke kořenění snad nic jiného. Teda skoro, ještě do všeho sypu bazalku, té není nikdy dost!


Naší kočce Kuličce (která je přes zimu obzvláště kulaťoučká) vlastně vůbec nevadí, že jsem pořád doma a učím se. Je hezky zalezlá v pelíšku nebo tam, kde se jí zrovna zlíbí, psychicky mě podporuje a pokaždé, když si dovolím ji vyhodit ven, aby se trošku vyvětrala a nadýchala čerstvého vzduchu, se na mě podívá s výrazem, že mi v té hlavě muselo už totálně přeskočit. :-D


Při učení mi nepomáhá ani tak silné kafe, jako spíš kousek dobré čokolády. A Milka Oreo je dobrá vážně moc! :-)


Kdo si myslel, že se mi sem nevloudí žádná kosmetika, ten se šeredně zmýlil! Jedním z vánočních dárků, které jste ve článku Ježíšek se zbláznil! neměli možnost vidět, byla tahle sada na vlasy Gliss Kur. Skládá se z regenerační pěny, šamponu a balzámu Ultimate Volume. Neobsahuje silikony a já se doopravdy těším, až spotřebuju šampon od Toni&Guy a začnu tohle všechno používat. :-)


Na závěr: Vám všem, které ještě čekají nějaké zkoušky, ale i všem ostatním, přejeme s paní sovou hodně štěstí! ;-)


Budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, jak se máte Vy! :-)

Mějte se krásně,
Vaše Ilka

20 komentářů:

  1. Náhodou Ti závidím, že bydlíš na konci světa, ono to má něco do sebe ;-) Číča je boží :-)) Já se mám podobně, zkoušky ještě přede mnou, a ti co už je mají za sebou a všude to rozhlašují mě rozčilují :D Tak ať dobře dopadnou! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já jsem tu taky moc spokojená, mít louky, pole a lesy hned za domem je k nezaplacení, nedovedu si představit, že bych bydlela ve městě. :-) A úplně s Tebou souhlasím, všichni ti chlubílkové mi trošičku lezou na nervy. :-D

      Vymazat
  2. Taky přeji hodně štěstí ve zkouškách :-) Jinak náhodou výhled máš hezký, lepší než zvonící šaliny pod okny ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Zvonící šaliny mají taky něco do sebe, ale za svůj výhled bych je vyměnit určitě nechtěla. ;-)

      Vymazat
  3. U vás na konci světa to náhodou vypadá moc sympaticky. :-) My tady na konci Brna na kopci pomalu ale jistě zapadáme sněhem a v centru prý leje jak z konve! A já si tady připadám jak na horách. Tak snad to vydrží, jsem ráda, že si konečně s dětma můžem zasáňkovat a postavit sněhuláky. :-) A tady ta Gliss Kur řada už mě taky dlouho láká, slyšela jsem chválu, tak snad na ni někdy dojde řada, je toho co mě láká nějak povážlivě moc. Tak až Ti jde učení dobře do hlavy! A Kulička je velká fešanda. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Ti náš "konec světa" líbí. :-) Dneska nám sněžilo s přestávkami celý den, byla jsem u koní a navzdory počasí jsem si vyjížďku s kamarádkami parádně užila. Jen co Gliss Kur pořádně vyzkouším, podám report, jestli stojí za to!

      Vymazat
  4. Oreo Milka je nejlepší. :) A bydlíš na krásném místě. :) Hodně štěstí u zkoušek. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky! Ono žít na konci světe je na jednu stranu naprd, na druhou ráj ;))

    Číčí je božííí! ;)

    Hodně štěstí u zkoušek! ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Pochvalu Kuličce určitě vyřídím (jen co se probudí). ;-)

      Vymazat
  6. Nádherné fotky :) ta orchidej je boží, takovou ještě nemám.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi dobrá, že ti stačí kousek čokolády, já vždycky musela snít celou tabulku :) Jinak doporučuju Krushem Oreo z KFC, myslím že by ho měli mít i v Čechách a je fakt výborný:)

    Jinak sousedi mají kocoura co je ještě větší koule a vždycky hrozně zle kouká:)

    A přeji hodně štěstí při posledních zkouškách:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se musím taky strašně hlídat, abych tu čokoládu nesežrala celou naráz... pak bych byla minimálně stejně kulatá jako Kulička. :-D Po Krushem Oreo se určitě podívám, i když do KFC raději moc nechodím. :-) Děkuju za tip!

      Vymazat
  8. Oreo milku tu já můžu :) Pohled kočky je vážně děsivej :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě! :-) Kulička se obyčejně tváří moc mile, ale tady jsem ji vyloženě naštvala. :-D

      Vymazat
  9. Kulička je nááádherná! :3 Je to Mainská mývalí? Jinak výraz je ještě slušný, to o našem kocourkovi říkají že se mračí i když se tváří normálně (kvůli odznakům ve tvaru vrásek mezi obočím co se lidem tvoří při mračení).. a když je naštvaný, to je teprve něco :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kulička děkuje! Její babička byla mainská mývalí, Kulička toho hodně podědila. :-)

      Vymazat
  10. Podobné články si pamatuji z tvých "začátků". Úplně jsi se mi připomněla... :)
    To už je pěkná doba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, je to už hodně dávno, taky jsem si zavzpomínala. ;-)

      Vymazat