pondělí 29. prosince 2014

Unique Hair Care

Unikátní vlasová péče. Tak přesně té se Vám dostane, když svou hřívu budete hýčkat produkty od dánské kosmetiky Unique. Filosofie značky staví na co nejšetrnějším zacházení s životním prostředím, kromě krásných vlasů ze sebe tedy můžete mít ještě dobrý pocit. Já ho určitě mám a na následujících řádcích se s Vámi podělím o všechny podrobnosti.

Unique Hair Care Volume Shampoo

Unique Hair Care Šampon pro objem vlasů (250 ml, cena: 219 Kč)
Šampon jsem si přála k narozeninám a s výběrem konkrétní varianty mi ochotně pomáhala paní Lucie z Bestmakeup.cz. Finální volba padla na ten, který slibuje objem (a taky pružnost, hebkost, lesk a poddajnost).

Na balení se mi nejvíce líbí jeho jednoduchost. Černobílý design ozvláštňuje pruh zelené barvy vespod, lahev z pevného plastu je potažená na dotek jakoby sametovou etiketou se všemi potřebnými informacemi. Zaujal mě nápis na boku: "Stvořeno s láskou, vášní a etikou. Prosím, používejte s radostí." :-) Šampon má certifikaci Ecocert = obsahuje suroviny z kontrolovaného ekologického zemědělství a Leaping Bunny = výrobek ani jeho jednotlivé ingredience nebyly testovány na zvířatech.


Konzistenci šamponu bych popsala jako gelovou, docela tekutou. Stačí ho úplná troška i na hodně dlouhé vlasy, já osobně mám spotřebu jednoho šamponu za měsíc a tento mi vydržel dvakrát déle (při používání každý druhý nebo třetí den). Co se pěnění týče, samozřejmě pění méně než šampony se SLS/SLES, ale nějakou tu pěnu Vám na hlavě přece jenom vyrobí, toho se bát nemusíte.

Vůně je nasládle mentolová a mám s ní celkem vtipný zážitek, podělím se s Vámi o kousek konverzace mezi mnou a kamarádem:
On: "Voní Ti vlasy jako Slavia."
Já: "Cože?!" (v hlavě mi okamžitě naskočila představa zpocených hokejistů nebo fotbalistů)
On: "No... jako ty bonbony Slavia!"
Já: "Aha. Tak děkuju." :-D

Ukázka konzistence

Napěnění na ruce

Složení je sice dlouhé, ale srdce každého nadšence do přírodní kosmetiky nad ním zaplesá. :-) Na prvním místě vidíme vodu, hned za ní je syrovátka. Věděli jste, že při výrobě 1 kila sýra zůstane jako odpadní produkt 9 kilo syrovátky? Unique nahrazuje část vody ve svých výrobcích právě syrovátkou, která je (na rozdíl od vody) zdrojem proteinů, vitamínů, minerálů a tuků.

Na dalších místech najdeme šťávu z aloe vera, cukrovou pěnu, sodium coco-sulfát, kyselinu mléčnou, glycerin, květovou vodu z chrpy polní, chlorid sodný, extrakty z přesličky rolní, kopřivy dvoudomé, pampelišky, břízy bělokoré, proskurníku lékařského, lopuchu většího, chaluhy bublinaté, bezu černého a vřesu obecného. Teprve teď se ke slovu dostává alkohol, benzoát sodný, olej z máty peprné, sorban draselný, hydrolyzovaný pšeničný protein, kyselina citronová, parfemace a limonen.

Složení šamponu

Šampon jsem používala dva měsíce a vlasy mi po něm vydržely dva dny ve skvělé kondici, třetí den se dal přežít po zásahu suchým šamponem. Na mě je to slušný výkon, protože po jiných šamponech si musím hlavu umývat obden a už druhý den na sebe plácám suchý šampon. Pokožka hlavy nesvědila, vlasy byly jemné, nadýchané, první den po umytí jsem si všímala i většího objemu.

Detail otevírání

Unique Hair Care mě vážně potěšilo, z přírodních šamponů je to zatím to nejlepší, co jsem vyzkoušela. Stojí sice přes dvě stovky, ale vydrží dlouho, takže se to podle mě vyplatí. Až spotřebuju něco ze zásob, k Unique se zase vrátím, chtěla bych vyzkoušet i jejich hloubkově čistící šampon. I když tohle celé zní hrozně moc nadšeně, věřte mi, že opravdu nadšená jsem a nikdo mi nezaplatil ani mě nepožádal o to, abych se tady takhle rozplývala. :-D Šampon doporučuju všema deseti! ;-)


Znáte značku Unique Hair Care? :-)

Mějte se krásně,
Vaše Ilka

16 komentářů:

  1. Znám jen z blogů, a líbí se mi :-) Třeba příště vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Ehm, no... mě teda v první chvíli až tak ne! :-D

      Vymazat
  3. O značce jsem zatím neslyšela, ale vypadá hodně zajímavě :)! Hlavně mě potěšilo, že netestují na zvířatech, což se bohužel o mnoho značkách říct nedá. Já mám vlasy hodně suché, tak snad mají i něco na ně. Budu to muset prozkoumat :). Nedávno mě ve zdravé výživě zaujala nějaká francouzská přírodní značka, měli i šampony, ale vzhledem k velikosti mi přišly docela drahé. Tyhle jsou ale za super cenu! A Slavie mě pobavila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem myslela, že v EU už je testování na zvířatech kompletně zakázáno... ale v jiných zemích to tak není. :-(
      Francouzská přírodní značka kosmetiky? To mě zajímá, žádná mě nenapadá! :-)

      Vymazat
  4. Značku neznám, podle popisu vypadá moc pěkně. :) Akorát já taky míjím šampóny strašně rychle, takže za cenu 200-300 korun ho musí být 400-500 ml, jinak je to pro mě moc drahý špás, takže já bych si jej asi nekoupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, nezlobila bych se, kdyby bylo množství šamponu dvojnásobné... ale asi by pak nešla udržet kvalita surovin. :-/

      Vymazat
  5. musím vyzkoušet:))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. This shampoo looks interesting! Would you like to follow each other? Let me know and I'll follow you back ASAP :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, I'm going to visit your blog right now. :-)

      Vymazat
  7. Tak ty už ho máš takhle ozkoušený:). Ilu, já mám vlasy umaštěné ihned po umytí. Myslíš, že s tímhle šamponem by to mohlo ustat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, myslím, že jo. Není v něm nic, co by ty vlasy zatěžovalo, takže bych mu věřila a zkusila ho.

      Vymazat
  8. No super, z bestmakeupu už mám na seznamu Glazel pudr, tak přidávám i tento šampon. :-) Šampony teda běžně používám levnější, ale ty 2 stovky mi ještě nepřijdou tak hrozné. Zvlášť když říkáš, že vydrží dýl. A když má taky pěkný obal, že. :-) Taky si musím vlasy umývat ob den (mám dlouhé vlasy a spíš jemnější), tak tohle bych mohla prubnout. Musím říct, že nejlépe mi zatím vyhovovaly šampony a kondicionéry od Bione, ale nebaví mě používat je dlouhodobě, protože mi moc nevoní. Zpocení hokejisté mě pobavili. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Ti tenhle tip hodí. :-) Od Bione jsem si jednu dobu kupovala bezoplachový kondicionér a vyhovoval mi, tak nad tím popřemýšlím a možná si ho pořídím zase. Je to ideální věc pro lenochy. :-D

      Vymazat