sobota 30. srpna 2014

Rozjasňovač Malu Wilz

Ahoj všem! Dnešní recenze bude tak trochu na přání, u článku s mými nákupy jste psaly, že byste si o Malu Wilz rády přečetly něco víc. Tři týdny zkoušení se mi zdají tak akorát dlouhá doba na to, abych Vám mohla říct, co si o tomhle produktu myslím.

Malu Wilz Light Reflector Concealer

Malu Wilz Light Reflector Concealer (cena: 329 Kč)
Společnost Malu Wilz je součástí Artdeco Cosmetic Group a v České republice si její výrobky můžete koupit v některém z mnoha kosmetických salonů anebo v Chytré lékárně v Brně na Kobližné, odkud mám korektor i já.

V malé bíločerné krabičce se skrývá lahvička z velmi tvrdého plastu. Vrchní část balení má lesklý povrch, na kterém bohužel zůstávají vidět otisky prstů. Zpočátku jsem se snažila je pořád dokola otírat, teď už na to kašlu, prostě se s nimi naučím žít. :-D Houbičkový aplikátor se mi zdá praktický, pokud korektor používá pouze jeden člověk a nelíčí s ním nikoho jiného. V opačném případě bych asi pokaždé nanesla trošičku produktu na hřbet ruky a odtud ho natřela pod oči štětcem.

Detail aplikátoru

Korektor je k dostání ve dvou odstínech - 1 a 3 (kam se ztratila dvojka nemám tušení). Mně paní lékárnice doporučila světlejší jedničku s poměrně výrazným růžovým podtónem. Když jsem si ho zkoušela z testeru přímo na kruhy pod očima, naprosto mi vyhovoval, váhala jsem asi vteřinu, jestli ho koupit nebo ne. Nadšeně jsem si ho odnesla domů a druhý den při ostré zkoušce velmi rychle vystřízlivěla. Na pořádné fialové monokly, co mám, když v noci skoro vůbec nespím, je málo krycí.

Anglický název Light Reflector Concealer ve mně evokuje, že to bude odrážet světlo a tím schovávat nedokonalosti. Český "překlad" - rozjasňovač očního okolí - je však mnohem pravdivější. Konzistenci bych popsala jako lehkou, krémovou až vodovější, barva zachycená na fotkách odpovídá. Voní jemně pudrově.

Vlevo jedno máznutí houbičkou, vedle vpravo rozetřeno

Složení jsem si přečetla až doma, při nákupu jsem ho jen zběžně prolétla očima. Na prvním místě vidíme vodu, za ní jeden syntetický silikon, glycerin, oxid titaničitý, mastek, vazelínu, emulgátor (PEG/PPG-20/6 dimethicone), sulfát hořečnatý neboli hořkou sůl, další silikon, a dokonce i methylparaben. Úplně vidím, jak všem milovnicím přírodní kosmetiky vstávají vlasy hrůzou na hlavě! Ke konci se blížíme se skvalanem, hydrogen dimethiconem a hydroxidem hlinitým. Korektor může obsahovat i slídu a oxidy železa.

Složení rozjasňovače

Vrchní část krabičky

Sečteno a podtrženo, korektor, nebo chcete-li, rozjasňovač očního okolí, není špatný. Na zašedlou a mdlou kůži pod očima funguje skvěle, úplně Vám rozsvítí pohled. Na tmavé kruhy ale nestačí, po probdělé noci stále zůstávám věrná Catrice Camouflage krémům v odstínech 010 Ivory a 020 Light Beige, které zakryjí fakt všechno.


Znáte značku Malu Wilz? Jaký korektor používáte?

Mějte se krásně,
Vaše Ilka

12 komentářů:

  1. Vždy když vidím tvoje fotky, tak mám chuť si koupit úplně vše co tu prezentuješ, i když k tomu není zrovna pozitivní komentář. Achjo...Tohle mi nedělej Ily. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se moc omlouvám! :-D Příště teda zkusit nafotit k horším produktům i horší fotky. Možná. ;-)

      Vymazat
  2. Žádný horší fotky! :D

    Já mám ráda a většinou mi stačí takové rozjasnění, ale i přesto si nechám korektor ujít :) Podobný efekt mi dělá Lavera nebo Rimmel Match Perfection.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl jenom takovej špatnej pokus o vtip. :-D
      Trošku Ti závidím, že nepotřebuješ žádné velké krytí, hned bych si to s Tebou vyměnila. ;-)

      Vymazat
  3. Ve Tvých nákupech mě zaujal a škoda teda, těšila jsem se na nadšenější recenzi a už jsem měla v hlavě, že si pro něho taky zajdu. Zrovna nejlevnější není, tak asi teda díky nechci. Teď používám Fit Me korektor od Maybelline a je skvělý. Mimochodem, v Chytré lékárně na Kobližné jsem minulý týden byla a strašně moc se mi tam líbilo. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to taky mrzí, moc ráda bych z něho byla na větvi a už nikdy nechtěla nic jiného... ale budu muset hledat dál. Do Chytré lékárny na Kobližné bych se s klidem nastěhovala, je to takové malé království kosmetiky. ;-)

      Vymazat
  4. škoda, já mám právě kruhy velké a většinou to řeším dvěma korektory - jeden víc krycí (Inglot nebo Maybelline Affinitone) a pak "rozjasnit" Match Perfectionem od Rimmelu. už mám tuhle kombinaci ověřenou a nijak nelezou do vrásek ani nevypadají nepřirozeně. ale zcela mi ty kruhy nezmizí ani tak :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám výrazné kruhy přesně podle míry nevyspání. :-D Ale ráno bych asi kombinaci dvou korektorů už nezvládala, potřebuju jeden, kterej to vyřeší celý sám. :-)

      Vymazat
  5. Milé dámy a pani/slečno Ilko, škoda, že Vám paní lékarnice i nevysvětlila, že Camouflage by nikdy neměla přijít pod oko ani se mu přiblížit. Vzhledem k tomu jak je strukturou těžká a vysušuje. Ale to časem uvidíte sama. A pokud máte kruhy pod očima do fialova, tak jste si i zvolila / byl Vám zvolen špatný odstín. Každý kdo alespoň trochu rozumí kosmetice by měl vědět, že nedokonalosti tohoto typu se zakrývají tóny které jsou protikladem. Tudíž fialová se zakrývá tóny žluté atd. Proto jsou odstíny 2. Jeden růžový, studený odstín č.1 a druhý do žluta, teplý odstín č.3.

    Rozjasňovače by se také neměly "roztírat" ale "vklepávat" při "vklepávání" se pokožka pod okem nevytahá a krycí schopnost produktu je mnohem větší.

    Proto také značku MALU WILZ nenajdete jinde než v kosmetických salonech, nebo v Chytré lékárně a ve vizážistických kufrech profesionálů.

    Ne vždy je totiž chyba v produktu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za obsáhlý a přínosný komentář! Myslela jsem si, že paní lékárnice tomuto všemu rozumí lépe než já a když mi vybrala odstín a nic nenamítala proti tomu, že jsem si přímo před ní rozjasňovač zkoušela na kruhy pod očima, nenapadlo mě, že dělám něco špatně. Jsem ráda, že jste mi to napsala, ještě jednou díky.

      Vymazat
  6. Není zač, ráda poradím. Přeji příjemný zbytek dne.

    OdpovědětVymazat