neděle 20. července 2014

Sprchový gel Natura Siberica

Zdravím všechny u dalšího článku! Dnes to bude o sprchovém gelu od Natura Sibericy (jak jste jistě bystře poznali už z nadpisu). Dostala jsem ho zdarma k recenzi od e-shopu Fyto-kosmetika.cz a svatosvatě Vám tady slibuju, že tím můj názor na něj nebyl nijak ovlivněn. Kdo chce, čte dál, kdo nechce... no, doufám, že nikdo takový tu není. :-)

Natura Siberica Sprchový gel - tonizující

Natura Siberica Sprchový gel - tonizující (400 ml, cena: 98 Kč tady)
Ani nevím jak, ale nějak jsem se rozjela při focení, a tak to vypadá spíš na fotoromán než cokoliv jiného... ale to podstatné se pokusím napsat. Na sprcháč mám pár základních požadavků:
  • aby se rozumně otevíral a dávkoval
  • aby ze mě umyl všechnu špínu
  • aby buď nebyl cítit vůbec nijak, nebo aby hezky voněl
  • a abych po jeho použití neměla kůži jak seschlou švestku
Všechno ostatní je příjemný bonus navíc. Nicméně, pojďme to vzít pěkně popořadě: obal a dávkování.

Pumpička!

Sprchový gel najdete ve světle modré lahvi ze středně tvrdého plastu. Jako malé mínus vidím to, že není průhledná, tudíž nevíte, kolik produktu Vám ještě zbývá. Bohatě to však vyvažuje fakt, že je opatřena pumpičkou, stejně jako bývají třeba tekutá mýdla.


Pumpičkou si odměříte přesně tolik gelu, kolik potřebujete, nic Vám nepadá z ruky, na pitomém mechanismu otevírání si nezlomíte nehet... a vlastně se hodně divím, že je toto první sprcháč s pumpičkou v mé koupelně. Asi nikoho nepřekvapí, že otočením do polohy STOP lze pumpičku uzamknout.

Otáčecí mechanismus na pumpičce

Dole na obalu si můžete přečíst seznam rostlinných extraktů obsažených v tomto sprchovém gelu a taky to, že byl vyroben na Sibiři z divoce rostoucích bylin a nejsou v něm parabeny ani SLS.


Co je ve složení místo SLS? Na prvním místě trůní voda, hned za ní sodium coco-sulfate. Dál glycerin, cetearyl alcohol - povolený v přírodní certifikované kosmetice. Teď už se přesouváme k extraktům z večernice sibiřské (Hesperis Sibirica), kořenů rozchodnice růžové (Rhodiola Rosea), kakostu sibiřského (Geranium Sibiricum), růže šípkové (Rosa Canina), čajovníku čínského (Camellia Sinensis), máty peprné (Mentha Piperita) a citroníku obecného (Citrus Medica Limonum).

Složení

Gel má jemnou krémovou konzistenci, bílou až průhlednou barvu. Velmi lehce květinově voní, ale vůně se na kůži ani krátce po použití neudrží. A celou koupelnu taky ani omylem neprovoní.

Ukázka konzistence

Pění docela dost (díky coco-sulfátu), ale nevysušuje, teda aspoň mě ne. Všechnu špínu nachytanou za celý den spolehlivě umyje a jako seschlá švestka si po jeho použití nepřipadám. Jsem s ním vlastně hodně spokojená. :-)

Napěněno ;-)

Co na závěr? Doporučím Vám ho s čistým svědomím, pokud nemáte extra citlivou pleť a chcete něco přírodního za rozumnou cenu. Gelu je v balení 400 mililitrů a stojí v akci necelou stovku, já ho používám už měsíc a zdaleka nejsem na dně.



Děkuju všem, kteří se prokousali až na konec článku. :-)

Co Vy a Natura Siberica? Jaký sprchový gel používáte?

Mějte se krásně,
Vaše Ilka

14 komentářů:

  1. A co vůně? Nebo jsme v článku přehlédla? :) Akorát nechápu proč všechno mycí má siberica perleťové??? Jak některé šampony tak i mýdlo na ruce, a to mě sakra nenadchlo, vysušovalo. Ale na mycí gel se chystám určitě, cena je víc než dobrá tak i kdyby pak skončil jen na ruce tak je to v poho :) Já zas můžu doporučit kldině pěnu,která nevysušuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lehká květinová, je to tam, ale vůbec se nedivím, žes to v tak dlouhém článku přehlídla. :-) Tu perleť jsem ani moc nezaznamenala, na kůži to vidět není... ale taky to nechápu. Na pěnu se mrknu, díky za tip.

      Vymazat
    2. jojo na kůži to vidět není jen si myslím, že to je zbytečná složka,kterou v přírodních věcech člověk ani neočekává :) Jo už to vidím, to je to vedro, čtu asi napůl oka :))))

      Vymazat
    3. Úplně souhlasím, kdyby tam ta perleť nebyla, vůbec by mi nechyběla. :-)

      Vymazat
  2. taky jsem ho měla, byla jsem s ním spokojená, i na holení byl super. hlavně je ho za tu cenu spousta, to už se fakt vyplatí víc než nějaká levná chemka z drogérky, když si to člověk spočítá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč. :-) A jsem ráda, že nejsem jediná, kdo na holení používá občas sprcháč. :-D

      Vymazat
  3. Tak já mám asi malinko jinej. Myslím varianta vitamínová:). Jak výše řešíte tu perleť, tak musím říct, že ta mě taky dostala. Jsem jí nějak nepobrala. Podle toho jsem poznala, že jsem se asi nachytala a bio to nebude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, kdyby to byla opravdová perleť ze schránek měkkýšů, tak to je organicko-anorganický materiál, víc přírodní to být asi ani nemůže. Ale to by u toho musela být trošičku jiná cena, než je teď. :-D

      Vymazat
    2. Tak já vím co je perleť:), ale nepředpokládám, že tohle je zrovna ona:D. Dobrá otázka na pána :D

      Vymazat
    3. Škoda, že je nám dopředu jasná odpověď. :-)

      Vymazat
  4. Tiež používam ich sprchové gély, teraz mám ten fialový (tuším antistres) a predtým som mala vitamínový a ten mi teda aj najlepšie vonia :) Ovoniavala som už všetky tri, ale u mňa vyhráva vitamínový :) A tiež ho používam aj na holenie, ale zas to používam všetky sprcháče :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, až pohnu se svou nekonečnou zásobou sprcháčů, podívám se i po ostatních... jenom je škoda, že je nemají i v menších cestovních baleních, aby člověk mohl všechny očichat a ozkoušet a netrvalo mu to tak dlouho. Nesnáším, když nechávám z půlky spotřebované produkty "až na potom". :-D

      Vymazat
  5. Vypadá hezky, tuhle značku mám moc ráda. :) Jinak zrovna mám sprcháč Nonique Tropic a pak 100%Pure bílou broskev - oba naprosto božské.. Jo a ještě sprchový olej Saloos, to je taky lahůdka, kterou si tak trochu šetřím. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem úplně zezelenala závistí... o bílé broskvi od 100% Pure se mi už i zdálo. :-D

      Vymazat