sobota 17. května 2014

Karl a systém odměn

Tak dlouho chodím do parfumérky, až se z řetězu utrhnu... ne, já Vám to vysvětlím. ;-) Potom, co se objevily první články o novém parfému od samotného Karla Lagerfelda, říkala jsem si, že ho musím jít aspoň očichat. Tak jsem šla. A zamilovala jsem se. Chvíli jsem odolávala, ale potom, co jsem v úterý dala zápočet ze semináře z matiky, jsem si ho prostě koupila.

Chápu a uznávám, že jsem trapná jak schody ve výtahu, vždyť polovina blogového světa ho dostala k recenzi zadarmo a já si ho kupuju za vlastní... ale mám z něho tak obrovskou radost, že je mi to úplně jedno! :-)

Karl Lagerfeld Eau de Parfum

Za zápočet z fyziky jsem si nakoupila na webu Lovebio.cz. V neděli, na Den matek, tam měli slevu 10% na vše, navíc při nákupu nad 499 Kč bylo (a do konce května ještě je) doručení přes Zásilkovnu zadarmo. Kdo by odolal? Dlouho jsem si brousila zuby na mořskou houbičku, takže tu jsem hodila do košíku jako první. Už nebudu spotřebovávat tunu odličovacích tamponků, teď budu hrozně ekologická! ;-) A vypotřebovanou pleťovou vodu od Alverde na poličce v koupelně nahradí vilínová Primavera.

Nákup z Lovebio - Primavera pleťová voda, mořská houbička a ekologická taška

Abych svému eko-smýšlení nasadila korunu, vybrala jsem si krásnou tašku od ecozz. Vzor jménem Night Life pochází od českých designérů, unese až 20 kilo, nepromokne, má zip na zapnutí, dá se vyprat a vážně dobře se nosí v ruce.

Taška ecozz Night Life 2 - zdroj

Do poznámky k objednávce jsem drze připsala, že prosím o vzorky kosmetiky na smíšenou nebo mastnou pleť. Vůbec jsem nemyslela, že si to někdo přečte, natožpak se podle toho bude řídit... a tak jsem pak čuměla jako puk, když jsem v balíku našla obličejové lufové kolečko z přírodní egyptské lufy, vzoreček matujícího vyrovnávacího krému bio měsíček a bio zázvor od Lavery a vzorek denního krému pro mastnou a smíšenou pleť od Natura Sibericy. A to už je solidní nálož. ;-)

Vzorečky z Lovebio

Je mi jasné, že přesně teď přišlo to pitomé období roku plné maturit, přijímaček, zkoušek a kdoví čeho ještě, takže všem přeju hodně štěstí a hlavně pevné nervy! Na zahrádce nám letos místo čtyřlístků začaly růst pětilístky a šestilístky, tak tady jich máte pár do zásoby, snad to bude fungovat i takhle na dálku. :-)


Konec prokrastinace, jdu se učit! :-D

A co Vy, odměňujete se taky? Čím jste si naposled udělali radost?

Mějte se krásně,
Vaše Ilka

16 komentářů:

  1. Ilu, tak tedy musím konstatovat, že závidím tvého Karlíka :). Vůbec nevím jak voní, ale děsně se mi líbí. Už když se u těch všech blogerek objevil, tak jsem ho obdivovala. Teď zas blogy zaplavil Thiery Mugler :D. To je prča.

    Jinak bych poprosila o vysvětlení k té houbičce. Použití je mi jasné, ale jak je to s hygienou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karl se nedá popsat, toho si musíš sama očichat. ;-) Taky mě baví ta davová hysterie. :-D
      Houbička se před prvním použitím měla vyprat v mýdlové vodě, to jsem už udělala. Po odlíčení se má vyprat v hodně teplé vodě, vyždímat a nechat uschnout, to prý stačí. Sama jsem zvědavá...

      Vymazat
  2. Parfém vypadá opravdu na pohled skvěle, zrovna zítra se chystám do parfumerky a bud očichávat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přeju příjemné očichávání a tiše závidím... :-)

      Vymazat
  3. krásné nákupy :) Karla jsem ještě neviděla, ani na blozích, asi ho omrknu (nebo spíš očichám :)
    a díky za štěstíčka na dálku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys měla určitě napravit! A vůbec nemáš za co děkovat. ;-)

      Vymazat
  4. Ach ty tvoje fotky zas. :) A Karl dobrej, říkáš? Jsem si ho na protest ještě ani nečichla, i když je to Karl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karl je výbornej! ;-) A díky Tobě jsem si byla čichnout, jak voní Aqua Allegoria... a neměla jsem to dělat!!!

      Vymazat
  5. Teda, já jsem taky Karla ještě neočichala :D A ty pěti a šestilístky mě teda dostaly.. Měla bych taky nějaké před státnicema pohledat.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šmankote, ale to musíš určitě napravit! Povinně očichat Karla a já Ti za to budu držet palce u státnic! ;-)

      Vymazat
  6. Odměňovat se za zkoušky bylo vždycky to nejlepší. Jak mě chybí škola!:D Jinak ještě jsme neměla tu čes na Karla narazit, ale hned jak budu moct očuchám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto rozumím, sice furt nadávám na kopu učení, ale neměnila bych. Zlatá studentská léta! ;-)

      Vymazat
  7. Jééé, to je moc příjemný článek :-) a abych pravdu řekla... okamžitě jsem v hlavě začala zpětně vypočítávat, za co všechno bych se teoreticky mohla odměnit... :-D Moc hezké nákupy! ;-)

    A ty mořské houbičky mě lákají taky! :-)

    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Bebe. A jasně, i dodatečné odměny určitě stojí za to! ;-) Jen by to na ně už pomalu chtělo velmi, ale velmi štědrého sponzora, aspoň teda v mém případě. :-D

      Vymazat
  8. Je potřeba si udělat radost, že jo. Obzvlášť pokud se jedná o zápočty z matiky a fyziky :D
    Vůně od K. L. jsem očuchávala tak 3x :D A jelikož jsem v bezpečné vzdálenosti od velkých obchoďáků, které mají parfumerie, neriskuji zásah ochranky... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se mnou souhlasíš, Ann! A ještě větší radost mám z toho, že jsi zpátky! :-)

      Vymazat