neděle 1. září 2013

Sleek Vintage Romance

Mílovými kroky se blíží podzim. A Sleek přichází s novou limitovanou kolekcí! :) Tentokrát se přeneseme do dob dávno minulých s kupou metalických stínů a spoustou odstínů fialové. Po divoké letní Aqua Collection je umírněná Vintage Romance příjemnou změnou. A i když jsem pár týdnů zpátky psala o tom, jak mě paletka od Sleeku zklamala, teď mám chuť jim dát další šanci. ;-)

Sleek Vintage Romance - zdroj

Co by to bylo za Sleek limitku, kdyby v ní chyběla paleta očních stínů i-Divine? Tato nese název Vintage Romance a najdete v ní 12 barviček po 1,1 gramech (dohromady 13,2 gramu). Naprostá většina stínů je metalických, na doplnění jsou zařazeny tři stíny se stříbrnými glittry a jeden zcela matný - tentokrát ne klasická černá, ale hnědočervená (terracotta?) v horní řadě zcela vpravo.

Sleek i-Divine Vintage Romance - zdroj

Paletka včetně dost povedené krabičky - zdroj

Čím se nedá nic zkazit? Pěknou tvářenkou! Šup tam s ní. :) Do podzimní kolekce byla vybrána tahle krasavice v odstínu, který se na oficiálních fotkách tváří jako chladnější růžovka, ale potom, co jsem zhlédla pár swatchů, popsala bych ji spíš jako růžovohnědou se studeným podtónem a velkou spoustou třpytek. ;-)


Moje hodnocení limitky je asi jasné, paletka se mi líbí moc a neustále uvažuju nad tím, že by to byla dobrá investice... :-D Tvářenka mě oslovila méně, dávám teď tak nějak obecně přednost matnějším konturovacím pudrům.


Na závěr ještě dvě věci, o které jsem se chtěla podělit:
  • do dnešní půlnoci je na e-shopu Hakuro.cz při objednávce nad 500 Kč a platbě předem poštovné zdarma
  • pokud nejste blázni do Hakura, ale máte radši Real Techniques, mrkněte se na blog Semi-Sweet Wonderland, kde právě probíhá giveaway nejen o štětce, které jako by RT ze štětin vypadly :-D

A jak se Vám zamlouvá nová limitka od Sleeku? :)

Mějte se krásně,
Ilka

17 komentářů:

  1. Jsi hrozná :D Vintage mám moc ráda a tahle paletka je jako dělaná pro mě :D Sakra, být při penězích, jdu do ní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že jsem! :-D Je krásná... sice váhám nad těmi odstíny s glittry, ale jsou tam jen tři, tak dobrý. :)

      Vymazat
  2. tahle kolekce se mi tedy docela líbí. barvy jsou přesně pro mě, jen tedy nevím, jestli se dokážu přenést přes tu metalickou podobu a třpytky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně Tě chápu, z těch třpytek taky nejsem nadšená... uklidňuju se ale tím, že jsou jen ve třech stínech. ;-)

      Vymazat
  3. Proč proč proč? :D Uá, chci tu paletku!

    OdpovědětVymazat
  4. mne by teda stačila tá krabička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mně zase né, prázdnou krabičkou bych se odbýt nenechala. :-D

      Vymazat
    2. no dobre, tak krabičku a lícenku :D

      Vymazat
    3. To už je lepší. :-D

      Vymazat
  5. hlavne tie licka su uzasne!

    Ak hladas tip na super pletovu kuru najdes ho tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/ryor-hydratacne-kapsule.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě je tam asi moc třpytek. :)
      A díky za odkaz, ráda se podívám.

      Vymazat
  6. Hakuro a poštovné zdarma? Že by nastala konečně moje chvíle :) ? Tentokrát z paletky moc ovařená nejsem, barvy by mi neslušely. Využila bych jich jen pár.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, bohužel, Hakuro mělo akci jen přes víkend, dneska už je to passé. :-(

      Vymazat
  7. tyjooo! :) kdo na to má brát peníze?! hned bych koupila.. :D

    Zúčastni se u mě na blogu giveaway :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to sponzora, to je bez debat. :-D Díky za pozvání. :)

      Vymazat