sobota 3. srpna 2013

Biopřešlap z Tesca

To jsem tak jednou v Tescu zabloudila do oddělení drogerie. Kromě klasických značek a třeba taky kompletního sortimentu Manufaktury či spousty věcí od Bomb Cosmetics, jsem tam potkala značku biokosmetiky Mades. Hned na první dobrou mě zaujala obaly, tolik podobnými profláklým Anatomicals. Chvíli jsem rozmýšlela nad sprchovým gelem, tělovým mlékem a krémem na ruce, nakonec jsem si k pokladně odnesla posledně jmenovaného. :-)

Krém na ruce Mades Signature series

75 mililitrů krému mě vyšlo na něco přes stovku, o týden později byla na všechny produkty Mades 25% sleva... nevadí. :-D Kromě designu podobného Anatomicals, je krém zabalen v obyčejné tubě, skoro jako krémy na ruce od Essence.


A teď k samotnému krému, konzistence je lehká, vůně rozhodně není tak přírodní, jak jsem čekala. Myslím, že vím, jak doopravdy voní meruňkový džus a mangový extrakt... a takhle to není. Tohle kolem meruněk a manga možná tak prošlo, z tubičky je cítit podivně nasládlý, možná ovocný, puch. Ne, není to prošlé nebo zkažené. Jen to měli v obchodě chytře zapečetěné, aby to nešlo očichat hned - nikdo při smyslech by si to potom totiž nekoupil.

Kdyby mě tolik nezklamala téměř vodová konzistence, kterou když namažete na ruce, máte strach, abyste se k něčemu nepřilepili už na furt, vůni-nevůni bych krému prominula. Ale musím zkonstatovat, že na tomhle "biozázraku" se nepovedlo vůbec nic. Ani ekologický certifikát to nezachránil, bohužel.

Složení: AQUA (WATER), PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) FRUIT WATER, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) HYBRID OIL, GLYCERYL STEARATE, MYRISTYL MYRISTATE, DICAPRYLYL ETHER, GLYCERIN, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA), BUTTER, CETEARYL ALCOHOL, BENZYL ALCOHOL, XANTHAN GUM, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, PARFUM (FRAGRANCE), BENZOIC ACID, LINALOOL, SORBIC ACID, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, DEHYDROACETIC ACID, MANGIFERA INDICA (MANGO) FRUIT EXTRACT, LIMONENE, CITRIC ACID, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, GERANIOL.

Konzistence krému

Krém na ruce Mades Vám v žádném případě nedoporučím. I když jsem sama měla dobrý pocit z toho, že je to bio a eko a kdoví co, nakonec to nestálo za nic. A po takhle negativní zkušenosti se mi nechce dávat šance ani ničemu dalšímu od téhle značky. :-(


A co Vy, znáte kosmetiku Mades? Vyzkoušeli jste od ní něco?

Mějte se krásně,
Ilka

8 komentářů:

  1. No tohle vidím prvně!
    Je pravda, ze teda v tescu jsem nebyla ani nepamatuju, možna to bude tím...
    Takze zkušenost nemám...
    Momentálně mi opět dochází krémy na ruce, takze zase hledám, a tohle teda nedoporucujes... Mmmmmmm:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle bych nedoporučila ani svýmu největšímu nepříteli, natožpak Tobě, Páji. :-D

      Vymazat
  2. Také do Tesca nechodím, takže pro mě zajímavá novinka, i když ji fakt radši nevyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dobře uděláš, když se mu vyhneš obloukem. ;-)

      Vymazat
  3. Vypadá dobře, ale jak čtu asi dobrý není:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není. :) A je to škoda, že v tak pěkném obalu se schovává takové potvorstvo. :-(

      Vymazat