neděle 30. června 2013

Ve studiu Taveti

Po nabitém týdnu se Vám hlásím s novým článkem. Ve středu 26. června se konal Den otevřených dveří v celkem nově otevřeném brněnském studiu vnitřní a vnější krásy Taveti. V poledne jsem měla jedno focení nedaleko od něj a nedalo mi to, abych se tam potom nezašla podívat. Ehm, jenom se PODÍVAT byl původní plán. ;-)

Trefila jsem správnou ulici i správný dům a už mě vítaly usměvavé tváře všech přítomných. Dala jsem se do řeči s Lenkou, modelkou, kterou jsem fotila v Air Café, a krátce nato mě přišla přivítat paní Renata. Slovo dalo slovo a místo dívání jsem se najednou stala fotografkou akce. :-D Trochu mě to zaskočilo... každopádně, viděla jsem všechno, co jsem vidět chtěla, a užila si to (jen kdybych neměla plné ruce foťáku, ochutnala bych více z nachystaných dobrot a vyzkoušela si služby na vlastní kůži).

Taveti při pohledu z ulice

Když jsem přišla, mocně se stříhalo, česalo a žehlilo...

...všude bylo jídlo, navíc samé zdravé pochoutky!

Líčení, které jsem nemohla prošvihnout


Výsledek byl povedený, to jako ne, že ne, ale...

...čekala jsem asi něco víc (jo, je těžký se mi zavděčit). :-)

Síla je v detailech. Za ručníky sladěné s barvou na stěnách palec hore!

Manikúra

Paní Renata s jednou z návštěvnic

Kadeřnice Katka češe Lenku

Voilá... výsledek je perfektní!


Paní poradkyně přes výživu, která tvrdila, že není fotogenická... :-D

A co mě zaujalo v její "zdravé skříni"...

Něco jsem i znala... třeba Pribináček! :-D

Toliko k exkurzi ve studiu Taveti, pevně věřím, že jsem Vás množstvím fotek neunudila k smrti a tajně doufám, že se Vám třeba jedna nebo dvě i líbily. ;-) Navštěvujete salony krásy? Jak často?

Mějte se krásně,
Ilka

8 komentářů:

  1. Krásné fotky a zajímavé, líčení ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem fotila, líčená byla modelka Lenka, ale i tak moc děkuju. :)

      Vymazat
  2. já bych brala, aby se o mě někdo jeden den takhle krásně staral :) hezky masáže, manikura, pedikura, učesat, nalíčit :) joo to by bylo fajn :) a líčení se mě osobně teda líbí ;)
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych to brala, ne, že ne. :-D Ale věřím, že se tam podívám ještě znova, tentokrát bez foťáku.

      Vymazat
    2. určitě jo! :)
      jinak proužky na nos - já je nakupuju v Tescu :) tam je mají vždycky :) a je teda pravda, že to je taky jediný obchod, kde jsem je viděla :/
      H.

      Vymazat
    3. Já je nejčastěji potkávám v Intersparu, zatím mám bezpečnou zásobu. :-D

      Vymazat
  3. Koukám....líčení slečny je nějaké naprosto normální. Taky by se mi nezavděčili. To my bysme to vyvedly ve veselejším stylu, viď? :D

    OdpovědětVymazat