čtvrtek 20. června 2013

Šampon pro zářivé vlasy

Před čtrnácti dny jsem si v Yves Rocher vyzvedla jako dárek k nákupu tenhle šampon. V článku Kosmetický mininákup jsem Vám ho pak ukazovala a slíbila, že o něm co nejdříve napíšu něco více. Poslední dva týdny si nemyju vlasy ničím jiným, a protože akce trvá jen do konce června, předkládám Vám svoje zcela subjektivní poznatky. :)


Yves Rocher Šampon pro zářivé vlasy (300 ml, běžná cena: 115 Kč)
Na začátek pár faktů o mých vlasech: mám dlouhé (a tím dlouhé myslím fakt hodně dlouhé - momentálně asi 75 centimetrů), poměrně jemné, rovné vlasy. Celkem rychle se mi mastí, jsem zvyklá si je mýt jednou za dva dny, někdy i každý den. Moje spotřeba šamponů je katastrofální. :-D A ten ideální, který bych už nechtěla dát z ruky, jsem doteď nenašla.


Konzistence šamponu

Šampon je určen k častému použití, pro všechny typy vlasů, neobsahuje parabeny ani silikony. Obal má zelenou barvu, líbí se mi, že je průhledný, takže vidím, kolik produktu ještě zbývá. Samotný šampon mi připomíná konzistencí antibakteriální gel. :-) Ne, teď vážně, je čirý, jemně voní po citrusech, ale ve vlasech se vůně neudrží ani krátce po umytí. Ve větším množství dobře pění.

Vlasy jsou s ním krásně hladké a lesklé (možná až moc). Já ho celou dobu používám v kombinaci s bezoplachovým kondicionérem od Bione a hedvábím od CHI. Když jsem CHI Silk Infusion jednou vynechala, konečky jsem měla seschlé na troud, suchým nebo poškozeným vlasům bych tenhle šampon teda rozhodně nedoporučila.


Zaujalo mě ekologické označení Evropské unie a taky pár slibů přímo od výrobců:
  • má minimální dopad na životní prostředí
  • obsahuje biologicky odbouratelné složky
  • jeho obal je recyklovatelný
A třešnička na dortu, zakoupením jednoho Šamponu pro zářivé vlasy zasadíte strom!
Já ho ale dostala zdarma... no, i tak mám ze sebe hnedka lepší pocit. :-D

Ecolabel The Flower - zdroj

Sečteno a podtrženo, pro ne až tak náročné vlasy a časté umývání je šampon bez nejmenších pochyb vhodný. Vy, kdo máte poškozené nebo hodně suché vlasy, určitě sáhněte po jiném kalibru.

Obal prodává a tady se podle mě povedl na jedničku. :-)

Máte s tímto šamponem zkušenosti?
A nakupujete kosmetiku podle certifikátů, které získala?

Mějte se krásně,
Ilka

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já jsem takový noční zvíře... v noci se mi nejlíp upravujou fotky a píšou články. :-D

      Vymazat
  2. Já ho poprvé použila včera :D Koupila jsem si ho při větší objednávce z YR a teď na něj došla řada. Ta vůně mě dostala hned, je nádherná, ale ty vlasy byli opravdu hodně lesklé, no nevím...Uvidíme, ale ta vůně...i tak potom určitě hned sáhnu po něčem jiném, vrátím se k nějakému Lush šampuku, a stejně je mám nejradši :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampuky od Lush, říkáš? Já si teď těžce zvykám na umývání tuhým přírodním mýdlem a nedovedu si představit, že bych si něčím podobným myla i vlasy. Jsem hrozná nešika a pořád mi všechno padá z ruky (teda kromě foťáku, naštěstí). :-D

      Vymazat
  3. Byla jsem zvědavá na tvůj názor na YR šampon. Mám dlouhé, silné a někdy suché vlasy. Tak nevím, možná až nebudu vědět kam s prašulema, koupím si ho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já budu prostě vesele hledat dokonalý šampon dál. (Kdybys měla nějakej tip, jsem jedno ucho!) ;-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Tak to je super, že někomu přesně vyhovuje. :)

      Vymazat