úterý 11. června 2013

Pětka propadáků

Tenhle článek je speciálně na přání Ann, abych pořád nepsala jen o dobré kosmetice, ale taky o nějaké špatné nebo prostě takové, která mi nevyhovovala. :) Řekne se to sice lehce, ale podstatně hůř se to provede... ne, že bych se nikdy nesekla ve výběru, ale vždycky jsem se toho velmi rychle zbavila, buď poslala dál, nebo vyhodila. Každopádně, uklidila jsem si v zásobách dekorativky a našla těchto pět věcí, kterým byste se podle mě rozhodně měli vyhnout.


Yria Vyhlazující make-up s přírodním hedvábím Yves Rocher (30 ml, cena: asi 300 Kč)
V hlubinách skříně s kosmetikou jsem objevila žijící fosilii, svůj úplně první make-up, díky kterému jsem na jakékoli líčení na velmi dlouhou dobu zanevřela. Tak čtyři roky zpátky jsem si v prodejně Yves Rocher zkušenou paní poradkyní nechala vybrat make-up. Vyzkoušela na mně několik odstínů a pod umělým osvětlením prohlásila, že 241 - Beige Moyen je přesně akorát. Ehm no, možná jsem byla trošku opálená, ale rozhodně jsem nevypadala jako pomeranč. Teda... aspoň ne do té doby, než jsem na sobě doma vyzkoušela tenhle make-up. :-D Ve vzteku jsem ho zahrabala tak dobře, že jsem ho našla až teď. :)

Abych mu jenom nespílala, konzistencí ani po čtyřech letech není špatný, ale tato řada už stejně není v prodeji. Nicméně, make-up si v Yves Rocher asi nikdy znova nekoupím, celkově mě jejich dekorativka moc neláká.

Yria Vyhlazující make-up (nechala jsem si i krabičku!)

Hrůza v kapce, částečně a úplně rozetřená

Kleštičky na řasy Avon (cena: 69 Kč)
Tak tohle je další poklad, k nějakému nákupu z katalogu Avonu jsem kdysi dávno dostala jako dárek tyhle kleštičky. Než jsem vůbec přišla na to, jak se to používá... připadalo mi to trochu jako nějaký miniaturní mučicí nástroj. :-D Asi nemusím vůbec zdůrazňovat, že řasy to vůbec nenatočí, v podstatě se to k nim skoro vůbec nedostane. Ale pořád to mají v prodeji, nechápu... :)

Ještě ta růžovoučká barva... ta to zabíjí. :-D

A detail pružinky, která vrže ;-)

Přírodní korektor Trend sensitiv Lavera (6,5 ml, cena: 249 Kč)
Výrobek z mé úplně první krabičky krásy, listopadového Senzaboxu. Doteď si pamatuju, že v úvodním letáčku hlásali, jak tenhle zázrak "precizně maskuje začínající vrásky, stopy únavy i drobné nedokonalosti pleti". Leda tak ve snu! Nezamaskuje totiž vůbec nic, ani kruhy pod očima, ani pupínky, vrásky naopak ještě více zvýrazní. Jediné plus, co jsem na něm našla, je, že hezky voní.

Balení s houbičkovým aplikátorem

Tři tahy "korektorem" vlevo, rozetřený stav vpravo

Krycí tyčinka Invisible Light Avon (2 ml, cena: 79 Kč)
Další korektorový zázrak. Odstín Light vypadá docela fajn, ale... nejen, že na to abyste ho dostali ven z tubičky zakončené štětcem, potřebujete svatou trpělivost (kroutíte, kroutíte a vono furt nic neleze!), ale když už se Vám to podaří, zjistíte, že je úplně naprd. Při jakémkoliv pokusu o rozetření se začne cuckovatět a místo na pleti ho máte smázlý na prstě. Nehledě na fakt, že po 5 minutách otáčení kolečkem Vám najednou vyblemcne hrouda korektoru z boku štětečku... asi mám vadnej kus nebo nevím.


Časový rozdíl mezi snímky je asi 10 sekund... NEMOHLO to stihnout zaschnout!

Lesk na rty XXXL Shine Essence (5 ml, cena: okolo 60 Kč)
Nebyla jsem si jistá, jestli sem mám tenhle lesk zařadit nebo ne. Dostala jsem ho v únorovém kole BloBoxu a líbil se mi, jenže... dva měsíce jsem na něho nesáhla a teď, když jsem ho konečně chtěla použít... z původní fialkové barvy (je to odstín 13 Rock On) se stala hnědá. Hnusná hnědá s fialovo-růžovýma třpytkama. Nemám ponětí, jestli jsem ho špatně skladovala, prošlý není... ale je na vyhození, bohužel. Zajímalo by mě, jestli i ostatní odstíny dělají takovou neplechu nebo jsem měla zase "štěstí" na zmetek.


Doufám, že jste dnešní nenávistný článek přežili a užili si ho bez újmy na zdraví. :-D
V komentářích si moc ráda přečtu o výrobcích, se kterými jste šlápli vedle Vy (ale věřím, že jich moc nebude). :)

Mějte se krásně,
Ilka

18 komentářů:

  1. Já jednou líčila slečnu, která si donesla vlastní make up a byl to tady ten, když jsem ho měla na ruce, tak se mi udělalo špatně a říkala jsem si proboha, co to sakra je.
    A ten korektor Lavera, to nemam slov, jakmile sem to dostala v beautyboxu, rovnou letěl do koše :D

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A P.S. nechtělo by se ti udělat třeba nějakou sérii článků/článek o tom, jak fotit produkty na blog? Máš to totiž strašně krásně nafocené vždycky :)

      Vymazat
    2. Mně se z toho make-upu udělalo špatně, až když jsem ho měla na obličeji... tak rychle jsem odlíčená v životě nebyla. :-D A říkáš článek o focení kosmetiky? Nevím, jestli jsem ta nejpovolanější, taky se to teprve učím... ale napíšu si to do poznámek a zkusím něco vymyslet. :)

      Vymazat
    3. No máš dycky všechno hezky nasvícené, že to má stejnou barvu v reálu, super pozadí, fotky jsou kvalitní. Myslím, že jsi ta nejpovolanější! :)

      Vymazat
  2. Nevím, čím to je, ale vždycky, když se mi snaží make-up doporučit "školená zkušená poradkyně" v parfumerii (a je jedno, jestli je to Sephora, Estee Lauder nebo kdekoliv jinde), vždycky vybere úplně blbej odstín - bez ohledu na to, jestli se na to dívám v umělém nebo přirozeném světle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už si taky víckrát od "zkušené poradkyně" make-up vybírat nenechala... jednou to bohatě stačilo. :)

      Vymazat
  3. Ten lesk, brr... Já mám taky jeden z téhle řady a je pořád v pohodě teda.

    A ten korektor Lavera jsem měla docela ráda. Sice toho moc nezakryl, ale rozjasňoval oční okolí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu držet palce, aby ten lesk i nadále v pohodě vydržel, já jsem fakt možná jen měla špatnej kus.
      Já bych spíš brala to krytí než rozjasnění, když už je to jednou korektor. :-D

      Vymazat
  4. Tyhle lesky od Essence jsou hrozné všechny. Měla jsem tři odstíny a všechny letěly hned do koše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha... tak to je bezvadný. :-D No, další Essence lesk už rozhodně kupovat nebudu. :)

      Vymazat
  5. Naštěstí nic z tvé pětky nevlastním, uff:)
    Já kdybych měla vypsat seznam kosmetiky, na kterou se zlobím, byly bychom tu večera:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to buď ráda! :-D Vážně toho máš tolik, co Ti nesedlo? :-O

      Vymazat
  6. Ty jsi zlatíčko :D :) Udělala jsi mi radost :D
    Chtěla jsem si koupit korektor od Lavery, ale nebyla jsem si jistá, díky ti za varování :)

    OdpovědětVymazat
  7. Změnil barvu z fialové na hnědou? Hej, chci vědět, co do toho přidávaj :D Jinak obecně tyhle produkty vyúadají děsivě, obzvláště pak oenen "vyhovující" make-up.Je vidět, že slečna prodavačka byla skutečná "odbornice" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky chtěla vědět, ale chytře tam nikde není napsaný složení. :-D
      Paní poradkyně byla zcela jistě odbornice na slovo vzatá. xD

      Vymazat
  8. Blee z toho makeupu a korektoru mi je zle:D
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat