sobota 25. května 2013

Sleek Face Form Light

Jak už jsem zmínila v článku o nákupech, svou Sleek sbírku jsem v posledních měsících obohatila o pár drobností. A dnes nastal čas pro to, abych Vám ukázala Face Form v odstínu Light, který se skládá z konturovacího pudru, rozjasňovače a tvářenky. Máte tak všechno, co potřebujete, v jedné krabičce a nemusíte se bát, že Vám, ať už na cestách, nebo v klidu domova, bude něco chybět.

Sleek Face Form Light

Face Form jsem objednávala ze stránek Bestmakeup.cz za cenu 319 Kč. Poštovné při platbě předem a dopravě Českou poštou stálo 80 Kč. Pokud nakoupíte za více jak 1500,- (věřte, že je to docela jednoduché :-D), poštovné máte zdarma. Co se rychlosti vyřízení týče, příkaz k úhradě jsem zadala ve čtvrtek a další týden v úterý už jsem měla balíček doma. Pečlivě zabalený, jako pokaždé.

Ještě bych ráda zmínila, že paní Lucie (majitelka e-shopu) je moc milá a ochotně mi odpovídá na veškeré dotazy ohledně dostupnosti produktů. Samozřejmě, mohla bych si všechno objednat z anglického obchodu Sleeku, ale na nakupování ze zahraničí jsem poměrně tupá a především nedůvěřivá. :-)

Krabička od paletky

Paletka má klasický sleekovský design, matný černý povrch, na kterém je krásně vidět prach i otisky prstů. :-D Uvnitř najdete celkem velké zrcátko, co Vám dobře poslouží při cestování.

Pohled dovnitř paletky

Konturovací pudr je v matné hnědé barvě, dobře pigmentovaný, nepatrně práší. Já osobně dávám matnému bronzeru nebo pudru rozhodně přednost, nemám potom pocit, že vypadám jako třpytivá diskokoule. ;-) Rozjasňovač v barvě šampaň obsahuje lehký shimmer a na vršku lícní kosti vypadá velmi přirozeně snad na všech tónech pleti. Jako třešnička na dortu je v paletce vsazena tvářenka v odstínu Rose Gold. Musím říct, že barvu vystihli názvem perfektně, je to prostě růžovo-červený zázrak se zlatým podtónem. Vůbec nepráší, vydrží mi celý den i na mastící se pleti.

Pokus o swatche na ruce

Složení

Abych to zakončila, kdybych v obýváku přehazovala prachy vidlema, koupila bych si... ne, ani potom bych nedala přednost slavné tvářence Nars Orgasm (které se Rose Gold velmi podobá), rozjasňovači Albatross a bronzeru Laguna taktéž od Narsu. Všechny jsem si je ozkoušela v Sephoře a došla k závěru, že mi bohatě stačí Sleek, za zlomek ceny jediného produktu z výše jmenovaných. :)

Včetně popisů ;-)

Už jste měli s Face Form tu čest? Chystáte se na něj?
A jaká je Vaše nejoblíbenější tvářenka?

Mějte se krásně,
Ilka

33 komentářů:

  1. Ty jo, paráda! Asi si udělám radost - zvlášť ta tvářenka je vysoce mňamozní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě! Naprosto Ti to schvaluju a troufám si tvrdit, že nebudeš litovat. ;-)

      Vymazat
  2. Super! To vyzerá moc pekne. A pekne nafotené! Myslím že nutne potrebujem tek konturovaci puder:)) lebo najsť nejaký bez třpytek je nad moje sily:/ mám pocit že dnes sa už třpytky pridávaju automaticky uplne všade...
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! No právě, sehnat matný konturovací pudr je kumšt... a v téhle paletce k němu přibalili ještě rozjasňovač a úžasnou tvářenku. :) Tomu se prostě nedalo odolat. :-D

      Vymazat
  3. Ty mě prostě budeš provokovat, viď? Já už se na to vykašlu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já... ne, nebudu se omlouvat! :-P Protože jestli něco od Sleeku fakt musíš mít, tak je to tohle. :)

      Vymazat
  4. Nesnáším/miluju tyhle články :D Už dlouho si brousím zuby na něco takového :) Možná si udělám radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že si za ten týden praxe určitě odměnu zasloužíš, no ne? ;-)

      Vymazat
    2. Samozřejmě, tohle by potřeboval slyšet "velký boss" - za praxi nedostanu žádné peníze ;)

      Vymazat
    3. Tak to je teda "fér"... šéf by beztak argumentoval, že dostaneš spoustu zkušeností, což nás přivádí zpátky k tomu, že odměnit se musíš holt sama. :-D (Ne, vůbec Tě nenavádím.)

      Vymazat
    4. Mi povídej. Děkuji za upřímnost, taky tě mám ráda :D

      Vymazat
  5. rose gold je nááádheraaaa... plačem, že ju nemám a že je v nedohľadne tá chvíľa, kedy si ju budem môcť objednať

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže kdybych zase někdy chtěla pořádat giveaway, Rose Gold se zdá jako dobrej nápad, že? :)

      Vymazat
  6. S konturovacím pudrem zkušenosti nemám (asi jsem divná), ale ten rozjasňovač a tvářenka vypadají skvěle, skvěle, skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi vůbec divná, já si na něho taky teprve zvykám... ale věř tomu, že když už v té paletce jednou je, člověku je líto ho nepoužívat a nechat ho, nedejbože, jen tak ležet ladem. :-D

      Vymazat
  7. No, to teda! Tvářenka je super, rozjasňovače jsou má aktuální obsese a bronzer bych konečně ráda zkusila. Vůbec jsem na tento typ výrobku v eshopu nekoukala, ale asi to byla chyba. Navíc jsem taky posílala paní Lucii nějaké dotazy a její komunikace je víc než příjemná, takže ji to tam asi brzy taky trochu pročistím :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nekoukala? Tak to rozhodně byla chyba. Ale neboj, dá se to napravit! ;-)

      Vymazat
  8. Mrzí mne, že jsem tohle trio v UK přehlédla, vypadá vážně úžasně. Jo a odstínově mi přijde trochu jiné, než zmiňované NARS odstíny, nicméně souhlasím, že tvářenky Sleek se od NARSu kvalitou neliší. :) Díky za tip do budoucna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, o drobných rozdílech vím, Orgasm je víc do růžova, Laguna se zlehka třpytí a Albatross je prostě Albatross. :)

      Vymazat
  9. Já jsem byla rozhodnutá o koupi bronzeru od Barry M, který též vypadá dokonale, ale... Tady bych k němu měla i rozjasňovač a tvářenku takovou, jakou ještě nemám! Hm, těžké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s Barry M nemám žádnou zkušenost, ale za Sleek bych směle dala ruku do ohně. ;-)

      Vymazat
  10. Ilko! Co mi to děláš?! Já kolem toho chodím pomalu obden a říkám si, jak to bude určo na houby a vůbec nic takovýho nepotřebuju a neužiju a teď tohle! To Ti teda moc pěkně děkuju! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já... se omlouvám! :-D Ale rozhodně to není na houby a stoprocentně to využiješ! Teď jsem tomu nepomohla, že? ;-)

      Vymazat
    2. Jasný, hned se cítím mnohem líp! :D

      Vymazat
  11. Páčia sa mi fotky a celkovo aj lícenka :) Moja je od NYC :)

    GIVEAWAY on my blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Ti líbí. :) Od NYC si plánuju pořídit pudr. ;-)

      Vymazat
  12. Moc pěkná! Momentálně nepotřebuji, jinak by do ní šla :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba časem... :) Mám radost, že jsem Tě aspoň navnadila. :-D

      Vymazat
  13. Hmm tak jsi mě tedy navnadila, a možná přeci jen do ní půjdu místo té UD :o) jen by teda nemusela být ta tvářenka tak třpytkatá :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono na tvářích to vypadá mnohem přirozeněji, já to na tu ruku trochu přehnala, aby to bylo vidět. ;-)

      Vymazat