úterý 5. února 2013

V zimním kabátě

Páteční den jsem strávila v Brně a pan foťák tam byl se mnou. Fotili jsme slečnu Míšu v krásném červeném kabátě. :) Během těch dvou hodin, které jsme spolu strávili, jsme potkali snad polovinu všech Brňáků. Jo, možná jsem zhýčkaná tím, že věčně fotím v opuštěných lesích, na loukách, kde není ani noha, ale tohle bylo... drsný. Při focení mám ráda klid a opravdu nerada čekám, než přejede kolona aut, šalin, trolejbusů a autobusů, které mi kazí pozadí. :-D

Naštěstí byla Míša nesmírně trpělivá a nějakým kouzlem se to po chvíli přeneslo i na mě. Prostě jsme buď počkaly, nebo jsem se ten ruch města pokusila zakomponovat do obrazu. Nečekala jsem velké zázraky, přírodnímu pozadí se to asi nevyrovná, ale nakonec mě výsledek mile překvapil (já vím, trocha skromnosti by neškodila). ;-)












Tak co na to říkáte? Líbí se Vám fotky z města?

Mějte se krásně,
Ilka

12 komentářů:

  1. Opravdu krásné fotky, líbí se mi jak fotíš. Škoda, že nejsem z Brna, nechala bych se vyfotit :) Taky ráda fotím, ale považuji se za amatéra. Jsem tvůj nový čtenář.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu! :) Však já taky nejsem přímo z Brna, i když se tam často vyskytuju. Kdybys měla vážně zájem, napiš mi mail, třeba se nějak domluvíme. ;-)

      Vymazat
  2. Fotky jsou krásné. A slečna je moc hezká :) Povedlo se vám to! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky - úchvatné.
    Slečna - kočka.
    Kabátek - kouzelný.
    Prostředí - 1*

    OdpovědětVymazat
  4. oooo to je pekný červený kabát!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, krásná slečna...nádhera.

    OdpovědětVymazat