neděle 20. ledna 2013

Oheň ve mně

Dneska mám připravený takový trochu kecací článek, ale nebojte, fotkám se nevyhnete. ;-) Na začátek bych chtěla, nejspíš úplně marně, zmínit, že moje znamení by mělo být pod vládou vodního živlu... ne, že bych na to věřila a ne, že by to na mě platilo. :)

Miluju oheň a už odmalička se v něm zhlížím tak moc, až to rodiče někdy (čtěte dost často) děsilo. Nikdy (tohle musím zaklepat) jsem nic nepodpálila, ale párkrát jsem k tomu neměla daleko. No a od té doby, co s panem foťákem tvoříme nerozlučnou dvojku, je všechno kolem mého vnímání ohně snad ještě intenzivnější.

In flames

Bydlím na vesnici, a přestože pokrok dorazil už i k nám, pořád máme doma stará kamna na dřevo. Užívám si, když můžu otevřít dvířka, přiložit další polínko a koukat, jak ho oheň nedočkavě stravuje.

Happy birthday!

Mám sbírku svíček. Poměrně obrovskou. Nejlépe se mi pracuje s těmi čajovými. Když chci světu něco sdělit (nebo třeba někomu popřát k narozeninám), většinou se mi to podaří nějak zaonačit pomocí svíček. :)

Třetí adventní

Období před Vánocemi a během nich je pro takového pyromana, jako jsem já, naprosto ideální. Univerzální odůvodnění toho, že Vám doma hoří svíčky úplně všude: "Budou/Jsou přece Vánoce!"

Kind of magic

Prskavky. Kapitola sama pro sebe. Takovej malinkej koncentrovanej ohníček s efektama v ceně. Mám jich v zásobě nakřečkovaných spoustu. A když říkám spoustu, tak fakt spoustu myslím. :-D

Filo_ofie

Nevěřili byste, jak snadno se pomocí ohně dá vyjádřit i to, že něco nenávidíte. A já filosofii, kterou jsem se loni ve čtvrťáku musela učit, doopravdy z duše nesnášela. Tak jsem se jí pomstila... a překvapivě, fakt se mi ulevilo. Lehce absurdního výplodu mé choré mysli, který jsem měla potřebu zaznamenat nahoře v rohu, si všímat nemusíte.

Heart from fire

Nejen nenávist, ale i láska se dá "zakódovat" do malých ohýnků. ;-)

Tak jo, doufám, že Vás tenhle typ článku neunudil k smrti a že se Vám třeba aspoň jedna ohnivá fotka zalíbila. Budu moc ráda, když mi tady zanecháte komentář a napíšete, jak jste na tom s ohněm Vy.

Mějte se krásně,
Ilka

12 komentářů:

  1. To srdíčko:-)....

    A prskavka!! Prskavek víc! Mám je moc rada:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prskavky říkáš? Dobře, budu na to myslet. ;-)

      Vymazat
  2. aj mne sa tá prskavková páči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší... a do budoucna budu na prskavky pamatovat. ;)

      Vymazat
  3. s filozofiou super nápad! po skúške asi obradne zapálim papierik s názvom toho "super" predmetu (aj keď sa o filozofiu nejedná :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mně se pak vážně ulevilo, tak budu držet palce, aby to fungovalo i u Tebe. ;-)

      Vymazat
  4. My doma také oheň milujeme ( ne přímo doma:D ). Baví nás u něho v létě sedět, šťourat se v něm klacíkem, civět do něj do noci. Je takový až magický, co myslíš? No a zapálenou svíčkou se nikdy nic nezkazí:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naprosto souhlasím, léta se nemůžu dočkat... právě posezení s přáteli u ohně za letních nocí mi moc chybí. :)

      Vymazat
  5. nádherné fotky, nádherný blog :) přeji ti hodně štěstí v blogování :) přidala jsme se mezi tvoje čtenářky a ráda bych tě pozvala ke mě na blog :) pokud se zalíbí, přidej se také mezi moje čtenářky ♥ :) měj se moc krásně :)
    onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi vážně talent :)! Já když někde vidím hořet oheň mohla bych do něj koukat hodiny. Ale co jsem si tak všimla, když je nějaký táborák, tak všichni pořád civí do ohně, to je zvláštní :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu! :) A máš pravdu, taky si všímám, jak oheň dokáže téměř všechny dokonale omámit, je to zvláštní, ale je to tak. Mně osobně se ty pohledy lidí upřené kamsi do dáli a malinké ohníčky, které se jim zrcadlí v očích, moc líbí...

      Vymazat